Боская прырода ў Хрысце Ісусе

Retour à la page d'accueil de la Basilique
La Basilique de saint Antoine La Basilique de saint Antoine
Pour mieux connaître le Saint et l’endroit où se rendent tous les dévots. Vous pouvez également contrôler les horaires des célébrations et l’agenda des activités.

Visitez la Basilique...
Amour contagieux
Editorial - Messager de saint Antoine
Si nous n’avons pas le pouvoir d’infléchir les destinées des nations, nous avons la force que nous donne la prière. Grâce à l’amour qu’elle répand en nos vies, nous continuons à espérer que le monde peut changer.
Editorial
Printemps arabe: les chrétiens dans l'incertitude
A la Une de notre numéro de novembre, les printemps arabes qui risquent aujourd’hui d’être étouffés par la prise de pouvoir de forces décidées à imposer leur joug pesant et obscur.

Sommaire
Sommaire


Nos parcours sur le web

Camposampiero et Arcella
Liens Antoniens
Spiritualité franciscaine
Tout ( ou presque) le monde catholique en ligne
Saints et prières
Culture et divertissements
L’information
Le monde des missions
Dialogue interreligieux



La Basilique de saint Antoine


Les mille visages de la charité...
www.caritasantoniana.org
Découvrez les initiatives de la charité liées au Messager de S.Antoine:
•Le pain des Pauvres
•La Caritas antonienne
•Le village Saint Antoine
•La communauté Saint François contre la drogue e l'alcoolisme
Et autres miracles de la charité...
Revues théologiques
Revues théologiques
Credere Oggi, Rivista Liturgica, Parole di Vita: les revues qui poursuivent l’œuvre d’approfondissement de la Foi à l’école de saint Antoine.
Parcourez-les en ligne…
Voulez-vous prier notre Saint?
Ve al sito de la oración...
Dans le site Cher saint Antoine, vous pouvez écrire vos prières ou témoigner des grâces reçues. Les Frères prierons pour vous et déposeront vos intentions aux pieds de l’autel de la Basilique.
Aller sur le site de la prière…
Vous cherchez un bon livre?
Vous trouverez peut-être votre bonheur dans le catalogue des Editions Messaggero di Padova, notre section dédiée aux livres.
Consulter le catalogue

www.messagerdesaintantoine.com
Messaggero di sant'antonio
L'edizione per gli italiani all'estero del 'Messaggero di sant'Antonio'
www.messengersaintanthony.com
www.mensajerodesanantonio.com
www.mensageirosantantonio.com
www.sendbote.com
Mesagerul
Rivista di aggiornamento teologico
Una rivista per lo studio della liturgia
Rivista per l'approfondimento della Bibbia



Mailing list
Conseiller ce site
Fonds et images



Casa del Pellegrino



© 2012 PPFMC Messaggero di S.Antonio EditriceVia Orto Botanico 11 - 35123 Padova (Italy) - P.Iva 00226500288
email:info@santantonio.org

Deutsch Français Español American/Canadian English Italiano




Боская прырода ў Хрысце Ісусе, Госпадзе нашым! У Яго смерці і ўваскрасення мы таксама праўдзівы Бог і праўдзівы чалавек, у веры. гэта не лёгка для мяне, каб любіць забойцаў, ліхвяроў габрэйскія мужчыны прагныя да ўлады, якія топчуць справядлівасць, што звязана з народамі, але калі я прашу Бога, каб забіць іх усіх, ён сказаў мне, alwais: "Вы проста іх, даць сваю любоў, і вы павінны дараваць ім усё ", але я лічу, што я не магу расчараваць мае дарагія: Бог сьвяты JHWH Брама: Алах. @ IHateNEWLAYOUT - мая любоў: Unius REI, гэта можа быць эмацыйным, таму што я не магу мець эмоцыі, з 7 мільярдаў чалавек: мая любоў агапы, якая з'яўляецца безумоўнай любові, бескарыслівай. Кожны чалавек варты любові, для сябе! Чаму чалавек заўсёды мэта, мэта, усіх рэчаў, а не інструментам, аб'ектам ўрада ці ўстановы або рэлігіі. Тое, што годны быць каханым, перш за ўсё: гэта праўда (не хлусяць), справядлівасць (не зло). Il Mio Amore: ды Unius REI,
1 .. 5. гэта галеча і запусценне, прывяло ўсіх нас, каб быць прададзеныя па: масонства: 322, (у таямніцы, т. е. ўсе нашы грашовага суверэнітэту, скрадзены, схаваныя, міжнародным габрэйскім ліхвярам МВФ 666) [Дарагі мой Біскупскі вікарый] , ўдакладненне «чалавечы клімат і: ад: праца," што: я знайшоў у маёй новай школе, застаецца значным сімвалічным, апішыце: апошняя сустрэча: майго каледжа: Настаўнікі: 06./.11 ./.2012, дзе старэйшых выкладчыкаў інстытута (ТБО), т. е. прадстаўнікоў прафсаюза, яны павінны былі «сорам» (страх), чытанне, дакумент: што: гэта: быў падрыхтаваны па ўсім настаўнікам: Італія, як акта: ад: фармальны пратэст супраць: рост 25% гадзін: урок (без без разгляду) абвяшчае: закон крымінальная Aprea: што прывядзе, няма: толькі ў цэнтры, дарогі: іншыя: 30000 часовых настаўнікаў, але гэта зробіць, сапраўды крытычная, ужо адчайным становішчы: італьянская школа!
2 .. 5. [Дарагі мой вікарый епіскапальную], гэта: праўда, нашы палітыкі не робяць: яны могуць быць: як, калі б яны былі злачынцамі, да: гэтай кропцы, няма! яны проста не ведаюць, несвядомае! аб тым, што: што ж: гэта можа азначаць, сёння, каб быць выкладчыкам у італьянскіх школах, па меншай меры, у тым, што 50% школ, дзе яны не так: ніколі не кладзіце нагу. На самай справе, мы з'яўляемся катэгорыі: рызыка, за напружанасць, што: вам давядзецца сутыкнуцца на месцы: праца, ўзяць з сабой: нагрузкі на нервовую сістэму, а таксама: псіхалагічны баланс, пра тое, як гэтая прафесія: стала: стрэсавы і: рызыкоўна. Такім чынам, паколькі ўсе настаўнікі, а таксама: прадстаўнікі прафсаюзаў асцерагаюцца дырэктарам, яны зрабілі наступным чынам: мяне: дакумент, які: Я быў апошнім, каб прыбыць. Відавочна, што дырэктар з'яўляецца: oppositor энергічна, і: рэзка, супраць таго, каб: нашы ўласныя абмеркавання ў рамках камітэта школы, што мала хто вырашаецца дыхаць.
3 .. 5. [Дарагі мой вікарый епіскапальную], і адразу ж пасля заканчэння каледжа, ні да, ні пасля, ніхто нават не чхнуў, для: страх: гэта "мужчынскае" паводзіны мэнэджменту: школы. Таксама чаму: гаворка: гэта: цалкам канца, вычарпаныя паміж мной і: дырэктар, як калі б я і: Ён: мы былі адзінымі, хто прысутнічае ў каледжы: настаўнікі, (што: з трыма, асобна месцах, інстытут, дасягнула нумар: Усяго: 100 настаўнікаў, але ніхто не прысутнічаў ніхто, акрамя, мне на шчасце, спантанна, малое лік, з:. настаўнікаў на наступны дзень, пісаў той жа дакумент, і: яна прадставіла для падпісання: у зале настаўнікаў, аднак, 20% (гэта значыць, ўсіх супрацоўнікаў, работнікаў, з: Прэзідыум) няма: яны яшчэ трэба падпісаць у гэтым дакуменце было прапанавана для прыпынення ўсіх! дзейнасці ў другой палове дня або дадатковых.
4.5. [Дарагі мой вікарый епіскапальную], але маю прапанову, няма: гэта было што: ад: спыніць усю дзейнасць, "дадатковыя", але: у тым, што: ад: зрабіць толькі дакумент: салідарнасць: для: пачуць нашы галасоў, разам, каб: у: усе катэгорыі, аператараў: школа. Гэты манеўр: сапраўды сур'ёзныя: 1). чаму: калі міністэрства: адукацыя, ён хацеў знайсці, толькі, даступныя настаўнікам: рабіце замены, будзе дастатковым для павышэння: час прафесара, на 18, на: 19 гадзін (а не: згвалтаванне: ўсе катэгорыі настаўнікаў, падняць часам старшыня: да: 24 гадзін, як: праектаванне: закон). а, 2). калі яны хочуць знайсці: грошай: кожны нацыянальны кіравання, было дастаткова, каб замарозіць: адмяніць: дзейнасць (ФОМ) і: "інструментальных функцый" (які з'яўляецца: зрабіць магчымым: менш: чаму: у некаторых выпадках гэтыя віды дзейнасці прывесці студэнтам: не: выконваць свае абавязкі па хаце).
5.5. [Дарагі мой вікарый епіскапальную], але: гэта: паталогія крывадушнай схаластыкі: не: вы ніколі не можаце казаць проста, у міністэрстве: Адукацыя, чаму: сутэнёры: шары "professoroni" з універсітэтамі, іх падзялілі: шляхам: іх балбатню, кавалачак сваёй улады. Але: яны часта чумы: ідэалагічныя: ад італьянскай школы! але гэты манеўр: сапраўды сур'ёзная, чаму: пераварот супраць усіх прыярытэты і прынцыпы аб'яднання, гандаль, канстытуцыйнае і: дэмакраты: напрыклад, губка, якая сцірае 50 гадоў дэмакратычнага жыцця нашага народа, вось чаму: са стратай: Сапраўды, з: свабода выкладання, як праз «культурнай галінах", напрыклад, праз дамінаванне: Школа адміністратара, мы адкрываем нашы італьянскія кампаніі: стаць рэжыму Дзяржаўнай паліцыі, на жаль, , ужо сталі Злучаныя Штаты Амерыкі.
[Mine дарагі вікарый: Епіскапальнай] таму: некаторыя разважанні аб істотнай: нашы: Месца сустрэчы: у Курыі, у: Наяўнасць: дырэктара, нашых: Упраўленне: школа, каб: о, мэты, аб: мой: Сцвярджэнне, каб справіцца з усімі класамі,: урокі, вынятыя: ад: 332 месіянскіх прароцтваў: ад, Старажытны: Стары Запавет: ён: сказаў, "дзе гэта: гэта: напісана ў кнізе рэлігіі НЕ!". 1). На самай справе, 95% маіх студэнтаў, а не: купіць: Кніга Рэлігія, 2). Акрамя таго, біблейскія зместу: гнасеалагічныя, каб: усе вучэння: ад: каталіцкая рэлігія. У кантэксце інстытута: Прафесійны (навакольнае асяроддзе, вельмі пазбаўлены: гэта значыць вельмі дрэнны сацыяльнай), дзе: не толькі: (А): забараняецца: адмовіцца: у канцы года, але, дзе: (У): таксама забараняецца: прыпыніць любыя вучня: супраць любога з яе: стаўленне церабіліся, што ясна бачыць, настаўнікі таксама, як аб адным: прадмет, а таксама яго ахвярай церабіліся
[Mine дарагі вікарый: Епіскапальнай] Docente, а менавіта: ўспрымалася хуліганаў, хоць некаторыя, такія як: стан: значыць, у становішчы далікатнасць, уразлівасць, няма: толькі: з кропкі: гледжання студэнтаў , але і, як адзіны адказны за сітуацыямі, якія павінны: быць няпоўнай, ((ці, у апошняе: курорт,: вінаваты: ёсць: заўсёды настаўнік, з пункту: гледжання "Менеджэр Scholastic», таму што з'яўляецца: заўсёды настаўнік, які не так: ёсць: неабходна, adeguate, каб: захаваць вучнёўскай, нават калі мы: наперадзе, каб: выпадкі здзекаў: impunibile: і: што: Запалохванне: гэта: Добра, зараз, : тое ж, і супраць настаўніка)), але сістэма: школы: італьянская, здаецца: няма: яны могуць больш свабодна, ад :: стан неафіцыйных і афіцыйных: у крывадушнасці. 3). Так, у пераключэннем, выснова пра: мая: тлумачэнне, аб тым, каштоўныя нашы юдаізму: "Наша Святая Карані", што я гуляў, мая "Шофар" ў класе: і: што: такая: гэта наўмысна скажоныя,
[Mine дарагі вікарый: Епіскапальнай] прывяло: мяне: у прэзідэнцтве: да: апраўдаць сваё: паводзіны: перад Выканаўчым Scoastico, а таксама: хоць я сказаў, што паказана: на мой дырэктар Scholastic, якая не: гэта было : "рогі", як ён заявіў яму, але: было "Shoafar", з усімі тлумачэннямі выпадку: тое ж самае: абвінавачванне ў "рогі" з'яўляецца: назад: на вуснах: дырэктара: "Office : школа, з курыі ", каб: адлегласць: шмат дзён, каб паспрабаваць яшчэ раз: факт: дырэктар: ёсць: цікавасць да: пакажы мне, у: перспектывы: самыя негатыўныя магчымасці, каб: жадаючы шкодзіць: супраць майго : асобе, у парадку, каб зрабіць неэфектыўнай, няўдалай, асептычную, непрадукцыйных, маё вучэнне, каб выкарыстоўваць яе: роля харчавання, у вытворчасці: яго ідэалагічныя мэты: супраць мяне. Відавочна, што гэта: таксама прадэманструе, якім галінах, як свабода адукацыі, свабоды канстытуцыйна замацаванае, з'яўляецца: а, яшчэ адзін закон, дэмакратыя, якая распадаецца!
Слова Божае кажа: 1. "У Ім мы жывем і рухаемся ў яго асобе мы маем наша быццё» 2. "Ваша ўласнае дыханне заяўляе, што Ісус жывы!" Хрыстос з'яўляецца па правую руку ад Айца мае поўнае права, і яны ажыццяўляюць гэтыя паўнамоцтвы перадаюцца нам, што мы да вашых паслуг, менавіта таму наша палітычная перамога, за мір overwhelming.Christ на нябёсах, з'яўляецца Цар цароў і Гасподзь над гаспадарамі. Калі ён кажа з крыжа "яна будзе скончаная", ён фактычна перадаў усе свае вартасці, усе яго заслугі, і ўвесь свой аўтарытэт і сваю ўладу, у нас. Калі ў нас ёсць вера, што, то тыя, хто можа спыніць нас, або, змяняць памеры нас? Калі мы верым, то мы павінны валадарыць! Гэта прычына, чаму Міжнародны валютны фонд ІНВЕСТЫЦЫІ У вялізнай, даходы Схаваная: SIGNORAGGIO Банкаўская справа: супраць нас, каб спыніцца і рабіць знежывелым: хрысціянства, у агульным, тое ж лячэнне: ШТО ТАКОЕ, у адносінах да вірусу: для ператварэння яго , у вакцыне.
Габрэяў 1,1 да 3 "Бог кажа аднойчы, у розных формах ... праз прарокаў і ў гэтыя апошнія дні прамовіў да нас праз Свайго Сына, Якога паставіў спадкаемцам усяго, празь Якога і вякі стварыў Сусвет, ён з'яўляецца: пышнасці яго славы і вобраз істоты Ягонай сутнасці, і адстойванне. ўсім сваім магутным словам Гэта слаўная ісціна: 1. "Хрыстос ёсць знак: сутнасць Бога" 2 ". Хрыстос ёсць прычына: стварэнне Сусвету ". 3" Без Хрыста, не было б смерці на ўсе Падтрымлівае ўсё словам сілы Сваёй, што ваша сэрца б'ецца для Хрыстос кажа, і г.д. ... "4". "
[Старажытны Запавет хрысталогія] 1: - Авакум: - Прарок, які адносіцца да працы Бога; 2: - Аўдзій - улада выратаваць; 3: - Агей: - мае усё золата і срэбра ў свеце; 4: - AMOS: - Наш брат, які падтрымлівае, 5: - Апакаліпсіс: - Цар цароў і Гасподзь над гаспадарамі, 6: - акты - Вадохрышча і новае жыццё ў Духу; 7: - Барух - прымірэнне паўстанцаў, 8: - Каласянаў: - паўната галавы і цела; 9: - Коринтианс: - дары Духа; 10: - Хронікі - наш кароль, 11: - Песня - каханне жаніха; 12: - Данііл - чацвёрты чалавек у печы; 13: - Другі закон - прарок Майсей У, 14: - Габрэі - вечныя Кроў запавета, 15: - Эфесянаў-Хрыстос ад багацця немагчыма; 16: - Зыход - Вялікдзень LAMB; 17: - EZRA - SCRIBE нашых вернікаў; 18: - эфір - НАШЫ Мардахэй; 19: - Езэкііль - Мужчыны чатыры твары;
[Старажытны Запавет хрысталогія] 20: - Піліпянаў - адказвае ўсім нашым патрэбам; 21: - Філімон - наш лепшы сябар, 22: - Пасланне да Галатаў - памножыць нашы SEMI, 23: - JOB - дзень вясны, 24: - Джэймс - наша мудрасьць; 25: - Юда - Пастаўляецца з мірыядамі; 26: - Суддзі - АД ЗАКОНА, 27: - Джудзіт - перамога веры бедных; 28: - Ерамія - BRIDGE правасуддзя; 29: - І яна - наша спачуванне, 30: - GIOELE - Падрыхтоўка дзень Гасподні, 31: - GENESIS - гэта насеньне жанчыне; 32: - Джошуа - капітан і Condottiero, 33: - JOHN - Каханне вечная; 34: - Ісаі - Князь Міру, 35: - Плач - Чалавек у сьлязьмі; 36: - Лука - Сын Чалавечы; 37: - Леў - першасьвятар; 38: - Макавеяў - перамога, якая прыходзіць з неба; 39: - Марка - FA ЦУДЫ;
[Старажытны Запавет хрысталогія] 40: - Міхей - пасланнік прыгожыя ногі; 41: - Малахія - Бог справядлівасці і вылячэнне; 42: - Матэа - гэта Месія і ацаляе ўсе; 43: - Навум - AVENGER з'яўляецца абраным Богам , 44 - Нээмія - аднавіць нашы сцены; 45: - нумары - слуп вогненны і хмарных: наш абаронца, 46: - OSEA - муж верны; 47: - Выслоўі - наш тэст; 48: - Пьетра - пастух Цар Славы, 49 : - Эклезіяста або Эклс - наш тэст, 50: - RE - НАШЫ праўлення; 51: - Раман - усё гэта робіцца ў добра ў абраных; 52: - RUT - наш Адкупіцель сваяка; 53: - псалом - наш Гасподзь і аўчарку 54; : - Сэмюэл НАШЫ кіруючага караля; 55: - Сафонія - Збаўца; 56: - TOBIA - наша медыцына; 57: - Цімаці - наш Пасрэднік, 58: - Фесалонікійцы - RE TRIUMPHANT; 59: - Ціта муж верны; 60: - Захар - адкрытым зыходным кодам у доме Давіда, каб вымыць усё SIN і забруджванняў; для ўсяго чалавецтва У трэці храм Ерусаліма на Аліўную гару.
камунікацыі: зарэгістраваных: з пратаколам: на мой дырэктар, пісьменнік, прафесар ****, прафесар рэлігіі, паведамляе С.В. Ill.ma, што: 1). Анатацыі на клас РЭГІСТРАЦЫЯ: **** ў 2-й, вучань ***** (у 10.45) у прысутнасці ўсяго класа, сказаў, былі: вызваленне ад выкладання каталіцкай рэлігіі, але, пісьменнік: у офісе рэгістрацыі: навучанне, адзначыў: абсалютная заканамернасць: рэгістрацыя: ад: гэта студэнт, як: студэнт рэгулярным, у: выкладанне каталіцкай рэлігіі! Той жа студэнт на сённяшні дзень: у рэжыме адвольнага: адсутнічаюць заняткі: навучанне, каталіцкай рэлігіі.
камунікацыі: зарэгістраваных: з пратаколам: на мой дырэктар, 2). Адсутнасць у нашым інстытуце, крыжа. Мала таго: ён упэўнены, аднак: гэта, што абавязацельства аб наяўнасці распяцці ў класных пакоях "не можа разглядацца. Выхаванне дзяржаве" На думку суда, распяцці "з'яўляецца па сутнасці пасіўным знакам" :: і яго ўплыву на вучняў: няма: гэта можна параўнаць з навучання настаўнікаў споведзі. Чаму, ёсць, свецкія каштоўнасці: падмурак, наша дзяржава: не канфесійная! Адпаведнасць з прафесарам **** Бары 2012/11/05
[Вікарый біскуп], і свет: радасць ва ўсіх нашых няшчасцяў для: Евангелле для: прычашчэнне таксама: нам пра пакуты Хрыста, а таксама: для: прыняць удзел таксама: нас для Яго славы! Як настаўнік: Ніжні сярэдняй школе, я ведаю: крымінальная адказнасць, якую можна было б запусціць: мае вучні, у выпадку, яны б зрабілі з Род заняткаў: школа структуры! але, бо я не буду: дазволіў бы гэтай магчымасцю, каб мае дзеці, я, вядома, няма: гэта дазволіла б нават ім! але: прыняў да ведама: аб сваёй рашучасці зрабіць працу, якая, як яны заявілі, непазбежна, таму што гэта было сумеснае рашэнне, і: ужо зацверджаны ў камітэце, я наіўна пакінулі, пацягніце падману (магчыма, або, па крайняй Найбольш два класы): Prudential даць некалькі рад, як прадухіліць, вандалізм, і прадухіліць, што незнаёмыя людзі могуць ўвесці ў школьную структуру. але: гэта можа быць дастаткова, каб прызнаць, што клімат: запалохванне, для: пабудаваць новую паклёп з: мяне.
[Вікарый біскуп], чаму віцэ-прэзідэнта, гэта: Coming (чацвер 8. лістапада, 2012 г.) у 5 °, кажучы словамі: Тып: "Я не: я баюся: кажуць", " Кто-то, вы хочаце адправіць на бойню! " калі яна: з класа, я спытаў сваіх студэнтаў ", якія меў на ўвазе?", але: я сваім студэнтам былі ашаломленыя, не, я разумею, любы кантэкст, з: сказаў ён. Тым не менш, у папярэдні дзень (серада 7. лістапада, 2012 года) пацвердзіў: такі ж фарс у 3-й клас (заўсёды ў маёй прысутнасці), таму гэтая пакінула мяне: клапатлівы, на самай справе, я падышоў да настаўніка. Намеснік дэкана, і я сказаў: ёй, чаму вы не: пайсці і пагаварыць непасрэдна з: зацікаўленая асоба, але: яна мне адказала ў наступных выразах: "Я не: я кажу: з: няма», Вось чаму, я старалася, тлумачэнняў з боку калегаў, і некаторыя з іх далі зразумець, што гэта адзін з непрыстойнасці:
[Вікарый біскуп], гэта паклёпніцкі, якія садзейнічаюць стварэнню: падазраваны, навучанне персаналу. але: іншыя прыйшлі, каб верыць у такую магчымасць, сказаўшы: "Мы ведаем, Prof.Vice Дын, гэта павінна быць праўдай .." як бы кажучы: мы можам забіць праз паклёп, з даверу: нета) (Тым не менш, мы ведаем дастаткова, таму што, з: Нд 19 класаў мы не: мы шмат), і: гэтая гісторыя тады,: гратэскныя , таму што ў сенсацыйная гіпотэза, што: я хацеў быць агітатарам маладых, вядома, я падышоў да буйнейшых класаў. але: для: На шчасце, тыя ж настаўніка: намеснік дэкана: з вялікай рашучасцю з'яўляецца: магчымасць сарваць заняткі: наш інстытут, частка нашых хлопчыкаў! але, можа быць, я памыляюся, бо: усё гэта: і: віцэ-прэзідэнт, няма: ён меў на ўвазе мяне на ўсё! З павагай
Пекла занадта страшна быць апісана! ён знаходзіцца ў ядры нашай планеты, але, відавочна, гэта не месца трохмернай L'Est Trop Enfer terrifiant застывання існавання décrit! Іра Est situé Dans Le Coeur De Notre planète, Mais n'est évidemment па ААН замест ан-труа памеры
@ Біньямін Нетаньяху і каралём Саудаўскай Аравіі: ад: IsraelNationalTV, ->, калі вы разумееце, што, 1. Дзеці ўсе аднолькавыя: усе жанчыны свету, і ўсе людзі свету, усё тое ж самае? Вы выявіце, што ў пекле! ёсць яшчэ адна рэч: што: вы павінны зразумець: 2. "Ніякая рэлігія не ёсць выратаванне!" хоць і неабходныя: Рэлігіі дэфектных дакументаў: 3. », А хто не мае, з Творцам, асабістая сяброўства, як былі Абрагам і Майсей, ён не можа прыйсці: у Царстве Божым вось чаму: я маю намер: пабудаваць габрэйскі храм!" не толькі для вас, каб мець асабістыя адносіны з Богам! але таксама, каб вы ведалі, што, калі вы ведаеце, Бог асабіста? Тады, разумееш, што, 4. Ва ўсіх святых кнігах было напісана, што на святых мужоў, якія, на жаль, і мужчыны сатаністы!

@ Кароль Саудаўскай Аравіі і Біньямін Нетаніягу: ад: IsraelNationalTV, -> Quando выццё capirete, чэ, 1. я Соно Tutti Bambini uguali: Так паступаюць усе жанчыны Le Donne-дэль Mondo, электроннай Туці GLI Uomini дэль Mondo: Sono Туці uguali? вой VI troverete All'Inferno! c'è un'altra Каза: Чэ: dovrete Капирский: 2. "Nessuna religione è salvifica!" Anche indispensabili сабе: Le religioni соно Strumenti difettosi: 3. «Ма, чы без га, кон ці Creatore, Уна Personale Amicizia, прыходзяць Ханно avuto: Abramo электроннай Месе луй, не Potra entrare: Nel Regno ды Дзіа Ecco Perche: IO міль соно impegnato: Costruire Il Tempio Ebraico" без soltanto ў farvi AVERE Una relazione Personale Con Dio! ма, Anche ў farvi Капирский: Чэ, Quando avete conosciuto Dio personalmente? паі, capirete, чэ, 4. У Туці я кнігі і Sacri Ханно scritto: SIA Uomini Санці, чэ purtroppo, Anche Uomini satanisti!
Шарыят і Талмуд-дэль-FMI, га Тое ж самае, Чэ Іра satanismo è Buono! Іра cristianesimo può ESSERE dissacrato! ] 09/24/2012 РАСІІ. Маскоўскі патрыярхат: анты-Іслам фільм і вандалізму супраць царквы, звёны аднаго ланцуга. Протаіерэй Чаплін асуджае фільма, які абразіў мусульманскім свеце і папярэджвае, што свабода выказвання меркаванняў не павінна выходзіць за рамкі маральных абмежаванняў. Масква (AsiaNews) - анты-Іслам фільм, які выклікаў бурныя пратэсты ў больш чым 20 краінах па ўсім свеце можна параўнаць з нападамі на хрысціянскія сімвалы на працягу апошняга месяца ў Расіі. Гэта ў адпаведнасці з Рускай Праваслаўнай Патрыярхіі якім сцвярджаецца, што «свабода выказвання меркаванняў павінна адпавядаць маральным межы. Дакладчыкам быў кіраўнік сінадальнага Аддзела па ўзаемаадносінах паміж дзяржавай і грамадствам, протаіерэй Усевалад Чаплін, у нядаўнім інтэрв'ю агенцтву Інтэрфакс. "Асабіста - асудзілі Чапліна
[Шарыят і Талмуда МВФ, заявіў, што сатанізм гэта добра! Хрысціянства можа быць апаганены! ] Я думаю, што працягваюцца дзеянні ў Храме Хрыста Збавіцеля, з'яўленне фільма, які абражае заснавальніка ісламу, нападу на пасольства ЗША і свастыкі на сынагогах з'яўляюцца звёнамі аднаго ланцуга ". Клірык вызначае тых, хто мае апаганеныя сімвалы, надзвычай важныя для канкрэтных сацыяльных груп, доўгі час лічыліся недатыкальнымі, вандалізму будынкаў, такіх як амбасады і месцаў пакланення, як "вар'ят" людзей. Ён сказаў, што гэтыя злачынствы з'яўляюцца значна горш, чым звычайна, таму што "калі вы апаганіць сімвал лічыцца важным для супольнасці, вы спрабуеце зняважыць і падпарадкаваць ўвесь гэты супольнасці "" Гэта не супадзенне, - дадаў ён, - што гэтыя дзеянні былі затым прывяло да буйнамаштабных канфліктаў у гісторыі. ».
[Шарыят і Талмуда МВФ, заявіў, што сатанізм гэта добра! Хрысціянства можа быць апаганены! ] Святар таксама заклікаў міжнародную супольнасць прыняць неабходныя меры для прадухілення такіх дзеянняў, заклікаючы да "сур'ёзным і непазбежным пакараннем» за такія злачынствы, і адзначыў, што «свабода выказвання меркаванняў павінны мець выразныя маральныя абмежаванні, таму што яна не з'яўляецца абсалютнай і , у адпаведнасці з Усеагульнай дэкларацыяй правоў чалавека і самой элементарнай логіцы, не варта прымаць за межы маралі, грамадскага парадку і грамадзянскай згоды ". Так, 17 жніўня, калі Масква Khamovniceski суд прысудзіў трох дзяўчат з панк-бунту Pussy групу да двух гадоў турмы (вінаватым у «хуліганстве па матывах рэлігійнай нянавісці" для антыпуцінскія выступу ў Храме Хрыста Збавіцеля) выпадкаў нападу на рэлігійныя сімвалы павялічыліся ў Расеі: перасякае пасечаны, антиклерикальные графіці і акты вандалізму ў дачыненні да храмаў і абразоў.

YourASlaveWakeUp Commento-суль-Tuo відэа: Кабала Талмуд сіянізму ўвекавечылі зло МВФ NWO 2of3 ды яны ўзаемадзейнічаюць з дэманамі, але не ўсе масоны злыя людзі або нават вырашыць на практыцы шкоднаснай магіі - АДКАЗ -> ўсё масоны даюць клятву Сатаны, і да здрады народу праз банк эмісійны даход! і мы ўсе памром за яго! OccullticScience33 каментар на відэа: Ротшыльд Вярхоўны суд Ізраіля Ракфелер Дзюпон Кнэсета сваю знаходзіцца на вуліцы нават называюць вуліцы Ротшыльд яны назвалі вуліцу. LadyGagaVEVO сказаў мне: "" Я выклікаў таксі, і я збіраюся стаць манашкай! Усё з-за таго, што геі: OF synnek1 ЦРУ чортам МВФ 666, я спадзяюся, што гэта SYNNEKKK можа скараціць яго "PEA, PISELLO зла" цяпер, што зрабіла яго і мяне, раба сатаны "" "--- LOL .
Re: амін "было сказана:. У імя Ісуса, я зрабіў няправільна ўсе тыя злачынцы, якія зрынулі крыж [мене TECHEL Перэс] CSPBCSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB" Піце яд зрабілі самі. "Вы ўсё страчана!" Luke19.27; па Rei Unius ♰: Кароль ♥: ... Sandcastles666 сказаў: я толькі чытаў трохі, калі памрэ ад рака лол ты, скапіруйце і ўстаўце або увядзіце што з? - Адказ -> вы, як сабачае дзярмо ўсё: ад вас, ператварыць у пыл для мяне! Ты, як дзярмо з сабак, якая ператвараецца ў пыл для мяне! Sandcastles666 сказаць: Im я памру? - Адказ -> Вядома! але, паміраюць не самае страшнае! Вы ідзяце да чорта!

Ісус: апосталы. Асноўныя назірання памяшканне. Толькі з таго, што: боскае адкрыцьцё чалавека: прыйсці да дакладных разуменнем, нават частковае, ад: нябачны свет. для: што сілы: зло,: што ўсе людзі маюць смутнае веданне купіў з яснасцю,: веданне дэманы з'яўляюцца духоўнымі істотамі і асабістыя, створаны добрыя Бог, які стварыў анёлаў, а таксама: на паўстаў супраць Божага, які ўвайшоў да поўнай і: незваротнае вычварэнства. Як замежнікі Выкраданні: Буш з 322, 666 і Ротшыльд для знішчэння надзей Ізраіля.


YouTube

YouTube

644221 iscritti
70557622 visualizzazioni video

  • divine nature in Christ Jesus our Lord! in his death and resurrection we too are true God and true man, in faith. it is not easy for me to love murderers, usurers Jewish men greedy for power, which trample the justice that is due to the peoples, but when I ask God to kill them all, he said to me, alwais: "You just them, give your love and you must forgive them all, "but I believe that I can not disappoint my dear: God: JHWH holy Brama: Allah. @IHateNEWLAYOUT -- my love of: Unius REI, it can be emotional, because I can not have emotions, with 7 billion people: my love is AGAPE, which is unconditional love, selfless. Every person is worthy of love, for himself! Why, the man is always the goal, the purpose, of all things, and not the tool, the object of the Government or of the institutions or religions. That which is worthy of being loved, above all else: it is the truth (do not lie), is justice (do not evil). il mio amore: di Unius REI,
  • 1..5. this misery and desolation, led all of us to be sold: by freemasonry: 322, (in secret, ie, all our monetary sovereignty, stolen, of hidden, by international Jewish usurers of IMF 666) [Dear, my Episcopal Vicar General], a clarification of the "human climate and: of: work," that: I have found in my new school, remains emblematic significant, describe: the last meeting: of my College of the: Teachers: the 06./.11./.2012, where older teachers of the Institute (MSW), ie, union representatives, they had "shame" (fear), of reading, the document: that: is: was prepared: by all the teachers of: Italy, as an act: of: formal protest against: the rise of 25% of the hours of: lesson (without no consideration) reads: law criminal Aprea: which will lead, not: only, in the middle, of the road: other: 30,000 temporary teachers, but it will make, really critical, the already desperate situation of the: Italian school!
  • 2..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], This is: the truth, our politicians do not: they can be: as, if they were criminals, up to: this point, no! they are simply unaware, unconscious! of that: what: it might mean today to be a lecturer in Italian schools, at least, in that 50% of schools, where, they not: never put a foot. Actually, we are a category to: risk, for the tensions that: you have to face in place of: work, to bring: strain on the nervous system, and: the psychological balance, for how this profession is: become: stressful and: risky. So, since all the teachers, and: union representatives feared the headmaster, they did to read: me: The document that: I was the last to arrive. Obviously, the Headmaster is: an oppositor vigorously, and: drastically, against to: our own deliberation within the School Committee, that few dare to breathe.
  • 3..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], and immediately after college, neither before nor after, no one has even sneezed, for: the fear of: this "masculine" conduct of the management: of school. also why: the speech: it is: totally end, is exhausted between me and: the headmaster, as if I and: he: we were the only ones present in the College of the: teachers, (That: with the three, separate locations, the Institute, reached the number: the total of: 100 teachers, but none has attended by nobody, except, me. Luckily, spontaneously, a small number, of: teachers the next day, wrote the same document, and: it has submitted for signature: in the hall of the teachers, However, 20% (ie, all the employees, of employees, of the: Presidency) not: they have yet to sign! in This document has been asked for the suspension of all activities in the afternoon, or additional.
  • 4.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but, my proposal, not: it was that: of: stop all activity, "additional", but: was that: of: make only a document of: solidarity: for: to hear our voices, together, to: that of: the whole category, the operators of the: school. This maneuver is: really serious: 1). why: if the Ministry of the: Education, he has wanted to find, only, the available teachers to: make substitutions?, would be sufficient to raise: the time professorship, by 18, to: 19 hours (and not: rape : the whole category, of the teachers, to raise up the time Chair: to: 24 hours, as is: the design of: law). while, 2). if they wanted to find: the money: each national management?, was enough to freeze: abolish: activities (POF) and: the "instrumental functions" (which is: to make possible: less: why: in some cases, these activities lead students to: not: do their duties to home).
  • 5.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but: this is: the pathology hypocritical of scholasticism: not: you can never speak simply, in the Ministry of the: Education, why: the pimps of the: balloons of the "professoroni" of the universities, their have divided up: through: their chatter, a slice of their power. But: they often are the plague: of the ideological: of the Italian school! but this maneuver is: really serious, why is: a coup against all priorities, and the principles of union,trade, constitutional and: Democrats: ie, a sponge, which erases 50 years of democratic life of our Nation, is why: with the loss of: fact, of the: freedom of teaching, through both the "cultural areas", such as through the dominance of the: School Administrator, we are opening our Italian company to: become a Regime of State police, as unfortunately, have already become the United States of America .
  • IHateNEWLAYOUT
    IHateNEWLAYOUT
    42 minuti fa
    profound oneness or devotion of religious love, or to a concept of love that encompasses all of those feelings. This diversity of uses and meanings, combined with the complexity of the feelings involved, makes love unusually difficult to consistently define, compared to other emotional states
  • IHateNEWLAYOUT
    IHateNEWLAYOUT
    42 minuti fa
    Love is an emotion of a strong affection and personal attachment. Love is also said to be a virtue representing all of human kindness, compassion, and affection —"the unselfish loyal and benevolent concern for the good of another"Love may describe compassionate and affectionate actions towards other humans, one's self or animals. In English, love refers to a variety of different feelings, states, and attitudes, ranging from pleasure ("I loved that meal") to interpersonal attraction ("I love my partner"). "Love" may refer specifically to the passionate desire and intimacy of romantic love, to the sexual love of eros, to the emotional closeness of familial love, to the platonic love that defines friendship, or to the .
  • [Mine dear Vicar: Episcopal] back: some reflections essential about: our: Meeting place: in the Curia, in the: presence: of the Director, of our: the Office: School, to: about, purpose, of: my: Affirmation, to deal with all classes, the : lessons learned: from: 332 Messianic Prophecies: of, Ancient: Old Testament: he: said, "where this: is: written in the book of religion? NO!". 1). in fact, 95% of my students, not: buy: the book of Religion, 2). Furthermore, the biblical contents are: epistemological, to: all the teaching: of: the Catholic religion. In a context of Institute: Professional (environment, very deprived: ie very poor socially), where not: only: (A) is: forbidden: to reject: at end of the year, but, where: (B) is: also prohibited: suspend any pupil to: against any of its: attitude bulling, that sees clearly, the teacher also, as of one: subject, also him victim of bulling
  • [Mine dear Vicar: Episcopal] docente, that is: perceived by bullies, although, a few, such as a: condition: are, in position of fragility, vulnerability, not: only: from the point: of view of the students, but also, as the only one responsible for situations which should: be incomplete, ((or, in the last: resort,: guilty: is: always the teacher, from the point: of view of the "Manager Scholastic", because is: always the teacher, who, not: is: appropriate, adeguate, to: keep the disciplic, even if we are: in front to: cases of bullying: impunibile: and: that: Bullying: is: right, now, the: same, also against the teacher)), but the system: school: Italian, it seems: not: they can, more free, from: a: condition of informal, and formal:of hypocrisy. 3). Since, in the toggling, conclusion about the: my: explanation, about, the Precious our Judaism: "Our Holy Roots", that, I have playing, my "Shofar" in the classroom: and: that: this particular: it is intentionally distorted,
  • [Mine dear Vicar: Episcopal] has brought: me: in the Presidency: to: justify my: behavior: in front of the Executive Scoastico, and: although I said I had specified: at my, Director Scholastic, which not: it was: the "Horn" as he stated him, but: was the "Shoafar", with all the explanations of the case, the: same: accusation of "horn" is: back: on lips: of the Director of the: "Office: School, of Curia", to: distance: many days, to try again: the fact: that the Headmaster: has: interest to: show me, in: perspective: most negative possible, as to: wanting to harm: against my: person, in order, to render ineffective, unsuccessful, aseptic , unproductive, my teaching, to exploit her: the role of power, in the production: its ideological goals: against me. Obviously, this is: also demonstrate how the areas of freedom of education, freedom constitutionally enshrined, is: a, another law of democracy, which is disintegrates!
  • The Word of God says: 1. "In him we live and move in him we have our being" 2. "Your own breath declares that Jesus is alive!" Christ being at the right hand of the Father has full authority, and they exercise this authority is transferred to us that we are at your service, this is why our political victory, over the world is overwhelming.Christ in heavenly places, is the King of Kings, and Lord of Lords. When he says from the cross "it is finished", he effectively transferred all its virtues, all his merits, and all its authority, and its power, in us. IF WE HAVE FAITH THAT, THEN THOSE WHO CAN STOP us, Or, RESIZE us? IF WE HAVE FAITH, THEN WE NEED TO REIGN! THIS IS THE REASON WHY THE INTERNATIONAL MONETARY FUND INVESTING IN THE IMMENSE, INCOME OF LATENT: SIGNORAGGIO BANKing: against us, TO STOP AND devitalize: CHRISTIANITY, IN SHORT, THE SAME TREATMENT: WHAT IS, against TO A VIRUS: for TRANSFORMING it, IN VACCINE.
  • Hebrews 1.1 to 3 "God has spoken once, in a variety of ways ... through the prophets and in these last days has spoken to us through his Son, whom he appointed heir of all things, and through whom he created the universe, he is: the splendor of his glory and the express image of His essence, and upholding: all things by his powerful word. This is a glorious truth: 1. "Christ is the mark: the essence of God" 2. "Christ is the reason: the creation of the universe" 3. "Without Christ, there would be death on everything" 4. "Supports all things by the word of His power, that your heart beats for Christ says, etc ... "
  • [Ancient Testament Christology] 1: - HABAKKUK: - PROPHET WHICH REFERS TO THE WORK OF GOD; 2: - Obadiah - THE POWER TO SAVE; 3: - Haggai: - HAS ALL THE GOLD AND SILVER IN THE WORLD; 4: - AMOS: - OUR BROTHER WHO SUPPORTS; 5: - APOCALYPSE: - KING of Kings, and Lord of Lords; 6: - ACTS - BAPTISM AND NEW LIFE IN THE SPIRIT; 7: - Baruch - RECONCILIATION OF REBELS; 8: - COLOSSIANS: - FULLNESS OF HEAD AND BODY; 9: - CORINTHIANS: - THE GIFTS OF THE SPIRIT; 10: - CHRONICLES - our King; 11: - SONG - OUR LOVE GROOM; 12: - DANIEL - THE FOURTH MAN IN FURNACE;13: - Deuteronomy - PROPHET MOSES IN; 14: - JEWS - ETERNAL BLOOD OF THE COVENANT; 15: - EPHESIANS-CHRIST from RICHES IMPOSSIBLE; 16: - Exodus - EASTER LAMB; 17: - EZRA - SCRIBE OUR FAITHFUL; 18: - ESTER - OUR Mordecai; 19: - Ezekiel - MEN FROM THE FOUR FACES;
  • [Ancient Testament Christology] 20: - PHILIPPIANS - fulfills ALL OUR NEEDS; 21: - PHILEMON - OUR BEST FRIEND; 22: - Galatians - MULTIPLY OUR SEMI; 23: - JOB - DAY OF SPRING; 24: - JAMES - OUR WISDOM; 25: - JUDAS - COMES WITH myriads; 26: - JUDGES - FROM THE LAW; 27: - JUDITH - WINNING FAITH OF THE POOR; 28: - JEREMIAH - BRIDGE OF JUSTICE; 29: - JONAH - OUR COMPASSION; 30: - GIOELE - PREPARING THE DAY OF THE LORD; 31: - GENESIS - IS THE SEED OF WOMAN; 32: - JOSHUA - CAPTAIN AND CONDOTTIERO; 33: - JOHN - LOVE ETERNAL; 34: - ISAIAH - PRINCE OF PEACE; 35: - Lamentations - MAN IN TEARS; 36: - LUCA - SON OF MAN; 37: - Lev - HIGH PRIEST; 38: - Maccabees - VICTORY THAT COMES FROM THE SKY; 39: - MARCO - FA WONDERS;
  • [Ancient Testament Christology] 40: - Micah - MESSENGER FROM BEAUTIFUL FEET; 41: - Malachi - GOD OF JUSTICE AND HEALING; 42: - MATTEO - IS THE MESSIAH AND HEALS ALL; 43: - NAUM - THE AVENGER is the elect of God; 44 - Nehemiah - rebuild OUR WALLS; 45: - NUMBERS - PILLAR OF FIRE AND CLOUD: OUR PROTECTOR; 46: - OSEA - HUSBAND FAITHFUL; 47: - Proverbs - OUR TEST; 48: - PIETRO - SHEPHERD KING OF GLORY; 49: - Ecclesiastes or ECCLES - OUR TEST; 50: - RE - OUR reign; 51: - ROMAN - ALL IS MANUFACTURED IN GOOD in ELECTED; 52: - RUT - OUR REDEEMER RELATIVE; 53: - PSALM - OUR LORD AND SHEPHERD; 54: - SAMUEL OUR reigning king; 55: - Zephaniah - THE SAVIOR; 56: - TOBIA - OUR MEDICINE; 57: - TIMOTHY - OUR MEDIATOR; 58: - THESSALONIANS - RE TRIUMPHANT; 59: - TITO-HUSBAND FAITHFUL; 60: - Zaccaria - OPEN SOURCE IN THE HOUSE OF DAVID TO WASH ALL SIN AND IMPURITIES; TO ALL MANKIND IN THE THIRD TEMPLE OF JERUSALEM ON THE MOUNT OF OLIVES.
  • communication: registered: with protocol: to my Headmaster, The writer, Prof. ****, Professor of Religion, notify the S.V. Ill.ma, that: 1). ANNOTATION ON THE REGISTER CLASS: **** in the 2nd, the pupil ***** (at 10.45) in the presence of the whole class, said, to have been: the exemption of the teaching of the Catholic religion, but , the writer: in the office of the registrations: teaching, has noted: the absolute regularity of the: enrollment: of: this student, as: student regular, in the: Teaching the Catholic Religion! The same student to date: is in mode arbitrary: absent from lessons: Teaching, of the Catholic Religion:.
  • communication: registered: with protocol: to my Headmaster, 2). ABSENCE IN OUR INSTITUTE, OF CROSS. Than that: it is certain, however: it is, that the obligation on the presence of the crucifix in classrooms "can not be considered: indoctrination by the state." According to the Court, the crucifix "is an essentially passive symbol" :: and its influence on pupils: not: it can be compared to teaching teachers confessional. Why, is, secular values: foundation , of our State not: confessional! Compliance, with Prof.**** Bari 05/11/2012
  • [Bishop Vicar], and peace: joy in all our tribulations for: Gospel for: partaking also: us of the sufferings of the Christ, and: for: to take part also: us to His Glory! As a teacher of: Lower Middle School, I know: the criminal liability, which could have been run: my pupils, in case, they would have made of the occupation: school structure! but: for I will not: would permit this possibility to my children, I certainly do not: it would permit even to them! but: took note of the: their determination to make employment, which, they declared, be inevitable, because it was a joint decision, and: already approved in their committee, I naively left, pull deception (perhaps in a , or at most, two classes) of: Prudential give some advice, how to prevent, vandalism, and prevent that strangers could enter into the school structure. but: this may have been enough to recognize that climate of: bullying, for: build a new slander against of: me.
  • [Bishop Vicar], Why is the Vice President, is: Coming (Thursday, November 8, 2012) in a 5 °, saying words of the: type: "I not: I'm afraid of: speak!", "Someone, you want to send to the slaughter!" when she is: out of the classroom, I asked my students, "who have meant?", but: I my students were dumbfounded, not, I understand any context, of the: he said. However, the previous day (Wednesday, 7 November 2012) reiterated: the same charade in a 3rd class (always in my presence), therefore, this particular left me: restless, in fact, I approached the teacher. Deputy Dean, and: I said, to her, why do you not: go talk directly, with: the person concerned?, but: she replied to me in these terms: "I am not: I speak: with: no ", that's why, I tried, clarifications from colleagues, and some have made it clear that this is one of impropriety:
  • [Bishop Vicar], This defamatory, conducive to create: the suspect, the teaching staff. but: others have come to believe in this possibility, saying, "we know, the Prof.Vice Dean, it must be true .." as if to say: we can kill through slander, of the trust: net) ( Yet, we know enough, because, with: sun 19 classes? We not: we are many!) and: this story then, of the: grotesque, because in sensational hypothesis, that: I had wanted to be an agitator of the young, of course, I approached the largest classes. but: for: Fortunately, the same teacher: Deputy Dean, with: great determination is: able to foil the occupation of the: our Institute, the part of our boys! but, maybe I am wrong: for: all this: and: the Vice President, not: he was referring to me at all! Regards

questa NON è una testata giornalistica

questa NON è una testata giornalistica