MONDE ANTONIEN | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
© 2012 PPFMC Messaggero
di S.Antonio EditriceVia Orto Botanico 11 - 35123 Padova (Italy) - P.Iva 00226500288 email:info@santantonio.org |
Camposampiero et Arcella | |||||
|
|||||
|
|||||
Retour au début de la page Conseillez la page |
© 2012 PPFMC Messaggero
di S.Antonio EditriceVia Orto Botanico 11 - 35123 Padova (Italy) - P.Iva 00226500288 email:info@santantonio.org |
IL SANTO DEL GIORNO
www.santiebeati.it
I santi di oggi 3 novembre 2012
------------------------------
San MARTINO DE PORRES Domenicano - Memoria Facoltativa
Lima, Perù, 9 dicembre 1579 - 3 novembre 1639
Nasce a Lima nel 1579. Suo padre è l'aristocratico spagnolo Juan de Porres, che all'inizio non vuole riconoscerlo, perché la madre è un'ex schiava nera d'origine africana. Nominato...
www.santiebeati.it/dettaglio/
Santa SILVIA Madre di S. Gregorio Magno
VI secolo
Silvia è stata la madre di san Gregorio Magno, papa e dottore della Chiesa del VI secolo. Questi visse a Roma sul Celio in un ambiente cristiano esemplare anche grazie alla santità...
www.santiebeati.it/dettaglio/
San BERARDO DEI MARSI Vescovo
Pescina, 1079 - 3 novembre 1130
Nobile abruzzese, fu canonico e poi benedettino a Montecassino. Vescovo dal 1109, combatté simonia e concubinato dei preti.
www.santiebeati.it/dettaglio/
Santi VALENTINO E ILARIO DI VITERBO Martiri
www.santiebeati.it/dettaglio/
Sant' AMICO DI AVELLANA Monaco
Monaco benedettino, nato nel territorio di Camerino tra il 920 e il 930 da nobile famiglia, fu affidato dai genitori a un monastero per esservi avviato alla vita monastica. A 20 an...
www.santiebeati.it/dettaglio/
Sant' EUFROSINO Vescovo
Panfilia – † Panzano, Greve in Chianti (Firenze) ?
www.santiebeati.it/dettaglio/
San PIETRO FRANCESCO NERON Sacerdote e martire
Bornay, Francia, 21 settembre - Son Tay, Vietnam, 3 novembre 1860
Sacerdote della Società per le Missioni Straniere, direttore di un seminario nel Vietnam, decapitato durante la persecuzione dell'imperatore Tu Duc.
www.santiebeati.it/dettaglio/
Santi GERMANO, TEOFILO E CIRILLO Martiri
www.santiebeati.it/dettaglio/
San LIBERTINO DI AGRIGENTO Vescovo e martire
www.santiebeati.it/dettaglio/
San PAPULO Martire
www.santiebeati.it/dettaglio/
San GUENAELE Abate in Bretagna
www.santiebeati.it/dettaglio/
San PIRMINO Abate
www.santiebeati.it/dettaglio/
San GIOVANNICCIO Monaco in Bitinia
www.santiebeati.it/dettaglio/
Santa ODRADA
www.santiebeati.it/dettaglio/
Sant' ERMENGOLD (ERMENGAUDIO)
www.santiebeati.it/dettaglio/
Sant' IDA (IDDA) DI FISCHINGEN
www.santiebeati.it/dettaglio/
San PIMEN DI ZOGRAFO Monaco
+ 3 novembre 1618
www.santiebeati.it/dettaglio/
San QUARTO Discepolo degli Apostoli
I secolo
www.santiebeati.it/dettaglio/
Beato SIMONE BALLACCHI Domenicano
Sant’Arcangelo di Romagna, 1240 - Rimini, 3 novembre 1319
Simone era figlio di un nobile che voleva avviarlo alla carriera militare. Ma il giovane, vissuto alla fine del XIII secolo, rifutò le glorie delle armi e delle agiatezze mondane e...
www.santiebeati.it/dettaglio/
Beata ALPAIDE DI CUDOT Vergine
Cudot, Francia, 1155/1157 – 3 novembre 1211
www.santiebeati.it/dettaglio/
San GAUDIOSO DI TARAZONA Vescovo
m. 585 circa
Discepolo spirituale di San Vittoriano, divenne monaco ad Asan, vicino a Benasque, sui Pirenei Aragonesi, fu eletto terzo vescovo di Tarazona, nella provincia di Saragozza intor...
www.santiebeati.it/dettaglio/
San VALENTINIANO DI SALERNO Vescovo
www.santiebeati.it/dettaglio/
טבע אלוהי במשיח ישווע אדוננו! במותו ותחייתו גם אנחנו הם אל אמיתי וגבר אמיתי, באמונה. זה לא קל לי לאהוב את הרוצחים, מלווה בריבית גברי חמדנים לכוח יהודי, שרומסים את הצדק שנובע העמים, אבל כשאני שואל את אלוהים כדי להרוג את כולם, הוא אמר לי, alwais: "אתה פשוט , לתת את האהבה שלך ואתה חייב לסלוח לכולם, "אבל אני מאמין שאני לא יכול לאכזב אותי יקר: אלוהים: JHWH הקדוש Brama: אללה. @ IHateNEWLAYOUT - האהבה שלי: Unius REI, זה יכול להיות רגשי, כי אני לא יכול להיות רגשות, עם 7 מליארד בני אדם: האהבה שלי היא פעורה, שהוא אהבה ללא תנאי, נטול אנוכיות. כל אדם הוא ראוי לאהבה, לעצמו! למה, האדם הוא תמיד המטרה, המטרה, של כל הדברים, ולא בכלי, האובייקט של הממשלה או של מוסדות או דתות. זה שהוא ראוי לאהבה, מעל לכל דבר אחר: זאת האמת (לא משקר), הוא הצדק (לא רע). il mio amore: די Unius REI,
1 .. 5. האומללות והשממה הזאת, הובילו את כולנו כדי להימכר: על ידי בונים חופשיים: 322, (בסוד, כלומר, כל ריבונותנו הכספית, נגנבה מנסתר, על ידי מלווה בריבית יהודיה בינלאומית של קרן המטבע בינלאומי 666) [היקר, האפיסקופלית ממונה כללי] , הבהרה של "האקלים האנושי ו: של: עבודה," ש: מצאתי בספר החדש שלי, נותר סמלי משמעותי, מתאר: הפגישה האחרונה: של המכללה שלי: מורים: 06./.11 ./.2012, שבו מורים קודמים של המכון (MSW), כלומר, נציגי איגוד, שהיו להם "בושה" (פחד), של קריאה, המסמך: כי: הוא: היה מוכנים: על ידי כל המורים: איטליה, כמעשה: ב: מחאה הרשמית נגד: העלייה של 25% מהשעות: שיעור (בלי שום תמורה) קוראה: המשפט הפלילי Aprea: שיוביל, לא: רק, באמצע, של הכביש: אחרת: 30,000 מורים זמניים, אבל זה יגרום, ממש קריטי, מצב כבר מיואש מ: בית הספר איטלקי!
2 .. 5. [היקר, האפיסקופלית ממונה הכללי], זה הוא: אמת, הפוליטיקאים שלנו לא: הם יכולים להיות: כמו, אם הם היו פושעים, עד: זה טעם, שאין! הם פשוט לא יודעים, לא מודעים! לכך: מה: שזה אומר היום להיות מרצה בבתי ספר באיטליה, לפחות, בכי 50% מבתי ספר, שבו, שהם לא: לא לשים את הרגל. למעשה, אנחנו קטגוריה ל: סיכון, למתחים כי: אתה צריך להתמודד במקום: עבודה, להביא: עומס על מערכת העצבים, ו: האיזון הנפשי, לכמה המקצוע הזה הוא: להיות: מלחיץ ו: מסוכן. לכן, מאז כל המורים, ונציגי איגוד: חששו מנהל, הם עשו לקרוא:: מסמך ש: אני היה אחרון שהגיע. כמובן, מנהל בית הספר הוא: oppositor נמרצות, ו: באופן דרסטי, נגד ל: הדיון שלנו בועדת בית הספר, שהמעטים מעזים לנשום.
3 .. 5. [היקר, האפיסקופלית הכומר הכללי שלי], ומייד אחרי הקולג', לא לפני ולא אחרי, אף אחד אפילו לא התעטש, ל: פחד: התנהלות זו "גברית" של הניהול: בבית הספר. גם הסיבה לכך: הדיבור: זה: לגמרי הסוף, הוא מותש ביני ו: מנהל בית הספר, כאילו אני ו: הוא: אנחנו היינו אלה המצויים במכללה למורים בלבד:, (זה: עם שלושה, נפרד מיקומים, המכון, הגיעו למספר: הכולל של: 100 מורים, אבל אף אחד מהם נכחו אף אחד, לבד, למזלי, באופן ספונטני, מספר קטן, של:. מורים למחרת, כתב את אותו מסמך, ו: זה הגיש לחתימה: באולם של המורים, עם זאת, 20% (כלומר, כל העובדים, של עובדים, של: הנשיאות) לא: הם עדיין צריכים לחתום במסמך זה בקש השעיה מכל! פעילות בשעתי אחר הצהריים, או נוספות.
4.5. [יקר, האפיסקופלית הכומר הכללי שלי], אבל, ההצעה שלי, לא: זה הייתה כי: של: להפסיק את כל הפעילות, "נוסף", אבל: היה כי: של: רק לעשות מסמך: סולידריות: ל: לשומענו קולות, ביחד, ל: זה של: כל הקטגוריה, מפעילים: בית הספר. תמרון זה הוא: באמת רציני: 1). למה: אם משרד: החינוך, הוא רצה למצוא, רק, את המורים הזמינים ל: ליצור תחליפים, יהיה מספיק כדי לגייס:? פרופסורת הזמן, על ידי 18, ל: 19 שעות (ולא: אונס: כל הקטגוריה, של המורים, להעלות את כיסא הזמן: ל: 24 שעות, כפי שהוא: עיצוב: החוק). ואילו, 2). אם הם רוצים למצוא את: כסף:? כל ניהול לאומי, היה מספיק כדי להקפיא: לבטל: פעילויות (POF) ואת: "פונקציות אינסטרומנטליות" (אשר הוא: לעשות אפשרי: פחות: מדוע: במקרים מסוימים, פעילויות אלה להוביל תלמידים: לא: לעשות את חובותיהם לבית).
5.5. [יקר, האפיסקופלית ממונה כללי], אבל: זה הוא: צביעות הפתולוגיה של הסכולסטיקה: לא: אתה לא יכול לדבר בפשטות, במשרד: החינוך, למה: הסרסורים של: הבלונים של "professoroni" של האוניברסיטות, חלק את: באמצעות: פטפוטיהם, פרוסה של כוחם. אבל: לעתים קרובות הם מגפה: של אידיאולוגי: בבית הספר האיטלקי! אבל התרגיל הזה הוא: באמת רציני, למה הוא: הפיכה נגד כל סדרי העדיפויות, ולעקרונות איחוד, מסחר, חוקתיות ו: דמוקרטים: כלומר, ספוג, שמוחק 50 שנים של חיים דמוקרטיים של עמנו, ולכן: עם אובדן: למעשה, של: חופש ההוראה, באמצעות שני "האזורים התרבותיים", כגון באמצעות הדומיננטיות של: מנהל בית הספר, אנחנו פותחים החברה האיטלקית שלנו: להיות משטר של מדינת המשטרה, כפי שלמרבה הצער , כבר הפך לארצות הברית של אמריקה.
[יקר כומר: האפיסקופלית] חוזר: כמה הרהורים חיוניים על: מקום מפגש:: בחצר האפיפיור, ב: נוכחות: של המנהל, שלנו: משרד: בית הספר, ל: כ, מטרה של: שלי: אישור, כדי להתמודד עם כל המעמדות, את: לקחים: מ: 332 נבואות משיחיות: ב, עתיקות: התנ"ך: הוא: אמר, "שבו זה: הוא: כתוב בספר של דת לא?!". 1). למעשה, 95% מהתלמידים שלי, ולא: לקנות: הספר של דת, 2). יתר על כן, את התוכן המקראי הם: אפיסטמולוגי, ל: כל ההוראה: של: הדת הקתולית. בהקשר של מכון: מקצועי (סביבה, מאוד מקופח: כלומר ירודה מאוד מבחינה חברתית), שבו לא: רק: (א) הוא: אסור: לדחות: בסוף השנה, אבל, שבו: (ב) הוא: גם אסורים: להשעות את תלמיד לכל: נגד מי משלו: יחד את בולינג הגישה, שרואה בבירור, המורה גם, כאחד: נושא, גם לו קורבן של לגעות
[יקר כומר: האפיסקופלית] docente, כלומר: נתפס על ידי בריונים, אם כי, מעטים, כגון: מצבו: הם בעמדה של שבריריות, פגיעות, לא: רק: מהנקודה: מבטם של התלמידים , אלא גם, כפי שאחד האחראי על מצבים שצריכים רק: יהיה שלם, ((או, שבעבר: אתר נופש,: אשמה: הוא: תמיד המורה, מהנקודה: מבט של "Scholastic המנהל", כי הוא: תמיד המורה, שלא: הוא: המתאים, adeguate, ל: לשמור disciplic, גם אם אנחנו נמצאים: בחזית: מקרים של בריונות: impunibile: ו: ש: הצקה: הוא: טוב, עכשיו : אותו דבר, גם נגד המורה)), אך המערכת: בית ספר: איטלקית, זה נראה: לא: הם יכולים, יותר חופשי, מ:: מצב לא פורמלי, ורשמי: בצביעות. 3). מאז, בשם ההטלה, מסקנה בדבר: שלי: הסבר, על, היקרה יהדותנו: "השורשים שלנו קדושים", ש, יש לי משחק, "שופר" שלי בכיתה: ו: כי: זו מסוימת: זה מעוות במכוון,
[יקר כומר: האפיסקופלית] הביא:: בנשיאות: ל: להצדיקי: התנהגות: מול Scoastico ההנהלה, ו: למרות שאמרתי שצוינתי: ב, מנהל Scholastic, שלא: זה היה : כפי שנאמר לו, אבל "הורן": היה "Shoafar", עם כל ההסברים על המקרה,: הזהה: ההאשמה של "צופר" הוא: גב: על שפות: של המנהל: "המשרד : בית הספר, של קורים ", כדי: מרחק: ימים רבים, כדי לנסות שנית: עובדה: שהמנהל: יש: ריבית ל: יראה לי, ב: פרספקטיבה: שלילי ביותר האפשרי, כאל: רוצה לפגוע ב: נגדי : אדם, לפי סדר, כדי להבהיר לא יעיל, לא מוצלח, מזוהם, יצרני, ההוראה שלי, לנצל אותה: תפקידו של שלטון, בייצור: המטרות האידיאולוגיות שלה: נגדי. ברור, זה: גם להדגים כיצד תחומי חופש החינוך, החופש המעוגן בחוקה, הוא:, חוק אחר של דמוקרטיה, שהוא מתפרק!
דבר אלוהים אומר: 1. "באנו חיים ולהעביר אותו שיש לנו בהיותנו" 2. "הנשימה שלך עצמו מצהירה כי ישו הוא בחיים!" המשיח להיות ביד ימינו של האב יש סמכות מלאה, והם בסמכות זו מועברת לנו שאנו עומדים לשירותך, זה למה הנצחון הפוליטי שלנו, על העולם הוא overwhelming.Christ במקומות שמימיים, הוא מלך מלכי המלכים, ואדון האדונים. כשהוא אומר מן הצלב "זה נגמר", הוא למעשה העביר את כל מעלותיה, את כל זכויותיו, וכל סמכויותיה, והכח שלו, שבי. אם יש לנו אמונה זה, אז מי שיכול לעצור אותנו, או, לשנות את גודלנו? אם יש לנו אמונה, אנחנו צריכים לשלוט! זו סיבה מדוע קרן המטבע הבינלאומית להשקיע ב, הכנסות העצומות של חבוי: בנקאות SIGNORAGGIO: נגדנו, לעצור וdevitalize: נצרות, בקיצור, טיפול הזהה: מהו, נגד לוירוס: להפיכתו , בקבוצת חיסון.
עברים 1.1-3 "אלוהים דבר פעם אחת, במגוון רחב של דרכים ... דרך נביאים ובימים האחרונים דברו אלינו דרך בנו, שהוא מינה יורש של כל הדברים, ובאמצעותו הוא נוצר יקום, הוא: הדר כבודו ותדמיתו המפורשת של מהותו, וקיום:. כל הדברים במילה החזקה שלו זה אמת מפוארת: 1. "משיח הוא הסימן: מהותו של אלוהים" 2 ". המשיח הוא הסיבה: בריאתו של היקום ". 3" בלי משיח, תגיע מוות על כל דבר תומך בכל הדברים על ידי המילה של הכח שלו, שפעימות הלב שלך אומרות למשיח, וכו '... "4." "
[Christology עתיק הברית] 1: - חבקוק: - נביא שמתייחס לעבודתו של אלוהים; 2: - עובדיה - הכח להציל; 3: - החגים: - יש את כל כסף והזהב שבעולם; 4: - עמוס: - האח שלנו שתומך; 5: - האפוקליפסה: - מלך מלכי המלכים, ואדון האדונים; 6: - מעשים - טבילה וחיים חדשים ברוח; 7: - ברוך - פיוס של מורדים; 8: - הקולוסים: - שלמות של ראש וגוף; 9: - קורינתיאנס: - את מתנות הרוח; 10: - דברי ימים - מלכנו; 11: - שיר - חתן אהבתנו: 12: - דניאל - האדם הרביעי בתנור: 13: - דברים - הנביא משה ב; 14: - יהודים - דם נצחי של אמנה; 15: - האפסיים-משיח מעושר בלתי אפשרי; 16: - יציאת מצרים - פסחא טלה: 17: - עזרא - סופר המאמינים שלנו; 18: - אסתר - מרדכי שלנו, 19: - יחזקאל - הגברים מהארבעה פרצופים;
[Christology העתיק הברית] 20: - הפיליפים - ממלא את כל צרכינו; 21: - פילימון - חברתנו הטובה ביותר; 22: - הגלטיים - MULTIPLY למחצה; 23: - עבודה - יום של האביב; 24: - JAMES - החכם שלנו; 25: - יהודה - מגיע עם רבבות; 26: - שופטים - מהחוק; 27: - ג'ודית - אמונה המנצחת של עניים; 28: - ירמיהו - גשר של צדק; 29: - יונה - החמלה שלנו, 30: - GIOELE - הכנת היום ה ', 31: - ראשית - הוא הזרע של אישה; 32: - יהושע - הקפטן וCONDOTTIERO; 33: - ג'ון - אהבה נצחי; 34: - ישעיהו - נסיך שלום, 35: - איכה - גבר בוכה; 36: - לוקה - בנו של איש, 37: - לב - כהן גדול; 38: - מכבים - נצחון שמגיע מן השמים: 39: - MARCO - פלאי FA;
[עתיק הברית Christology] 40: - מיכה - שליח מרגליים יפות; 41: - מלאכי - אלוהי צדק וריפוי; 42: - מטאו - הוא המשיח ומרפא את כל; 43: - נחום - הנוקם הוא בחירי האל , 44 - נחמיה - לשקם את הקירות שלנו, 45: - מספרים - עמוד האש וענן: השומר שלנו; 46: - OSEA - נאמן בעל; 47: - משלי - הבדיקה שלנו, 48: - פייטרו - רועה מלך הכבוד, 49 : - קהלת או יקלס - המבחן שלנו; 50: - רי - השלטון שלנו; 51: - הרומי - הכל מיוצר בטוב בנבחר; 52: - רות - המושיע היחסי שלנו; 53: - המזמור - אדוננו ורועת הצאן, 54 : - שמואל מלך המכהן שלנו, 55: - צפניה - המושיע; 56: - טוביה - התרופה שלנו; 57: - טימותי - המתווך שלנו, 58: - התסלוניקים - RE הנצחון; 59: - טיטו, בעל נאמן; 60: - זכריה - קוד פתוח בבית הדוד כדי לשטוף את כל חטאים וזיהומים; לכל האנושות בבית המקדש השלישי בירושלים בהר זיתים.
תקשורת: רשום: בפרוטוקול: למנהל בית הספר שלי, סופר, פרופ '****, הפרוף לדת, יודיע SV Ill.ma, כי: 1). הערה במעמד ההרשמה: **** ב2, ***** התלמיד (ב 10.45) בנוכחות כל הכיתה, אמר, היה צריך להיות: הפטור של ההוראה של הדת הקתולית, אבל, הסופר: במשרד של רישומים: ההוראה, בציינו: הסדירות המוחלטת של: הרשמה: של: זה תלמיד, כ: תלמיד רגיל, ב: הוראת הדת הקתולית! אותו התלמיד עד כה: הוא במצב שרירותי: נעדר משיעורים: הוראה, של הדת הקתולית:.
תקשורת: רשום: בפרוטוקול: למנהל בית הספר שלי, 2). היעדרות במכון שלנו, של קרוס. יותר מזה: אין ספק, עם זאת: זה הוא, כי חובה על נוכחותו של הצלב בכיתות "אינה יכולה להיחשב:. אינדוקטרינציה על ידי המדינה" לדברי בית המשפט, הצלב "הוא סמל פסיבי" :: והשפעתו על תלמידים: לא: זה יכול להיות בהשוואה למורי הוראה עדתיים. למה, הוא, ערכים חילונים: יסוד, של המדינה שלנו לא: עדתיים! ציות, עם פרופ 'בארי **** 2012/05/11
[בישוף כומר], ושלום: שמחה בכל התלאות ל: בשורה ל: partaking גם: לסבלו של ישו, ו: ל: לקחת חלק גם: לנו כבודו! בתור מורה ל: בית הספר תיכון תחתון, אני יודע: אחריות הפלילית, שלא יכול היה לפעול: התלמידים שלי, במקרה, הם היו עשויים מכיבוש: מבנה בית הספר! אבל: אני לא ל: אאפשר את האפשרות הזאת לילדים שלי, אני בהחלט לא חושב שזה יאפשר גם להם! אבל: רשם: הנחישות שלהם כדי להפוך את ההעסקה, שהן הצהירו, תהיה בלתי נמנעות, משום שזו הייתה החלטה משותפת, ו: כבר אושר בוועדה שלהם, תמימותי עזבה, למשוך הונאה (אולי ב, או ביותר, שתי כיתות) של: פרודנשל לתת כמה עצות, כיצד למנוע, ונדליזם, ולמנוע שזרים יכולים להיכנס לתוך מבנה בית הספר. אבל: זה היה יכול להיות מספיק כדי להכיר באקלים זה של: בריונות, ל: לבנות השמצות חדשות נגד של:.
[בישוף כומר], למה הוא סגן הנשיא, הוא: הקרוב (יום חמישי, 8 נובמבר, 2012) ב° 5, ואמר דברים: הסוג: "אני לא: אני פוחד מ:! לדבר", " מישהו, אתה רוצה לשלוח לטבח! " כשהיא היא: מחוץ לכיתה, שאלתי את התלמידים שלי ", שהתכוון?", אבל: אני הסטודנטים שלי היה המום, ולא, אני מבין את כל קשר, שלו: הוא אמר. עם זאת, היום קודם לכן (יום רביעי, 7 נובמבר, 2012) הדגיש: את אותה הצגה בכיתת 3 (תמיד בנוכחותי), ולכן, זה השאיר אותי במיוחד: חסר מנוחה, למעשה, אני ניגשתי למורה. סגן דיקן, ו: אמרתי לה, למה אתה לא: ללכת לדבר ישירות, עם: האדם הנוגע בדבר, אבל:? היא ענתה לי במילים אלה: "אני לא: אני מדבר: עם: לא", בגלל זה, ניסיתי, הבהרות מעמיתים, וחלקם אף הבהיר כי זו אחת פסול:
[בישוף כומר], זה משמיץ, תורם ליצירה: חשוד, צוות ההוראה. אבל: אחרים הגיעו כדי להאמין באפשרות הזאת, ואמר, "אנחנו יודעים, Prof.Vice הדין, זה חייב להיות נכון .." כאילו כדי לומר: אנחנו יכולים להרוג באמצעות השמצות, של אמון: נטו) (ובכל זאת, אנחנו יודעים מספיק, כי עם:? 19 שיעורי יום ראשון אנחנו לא: אנחנו הרבה) ו: זה סיפור אז, של: הגרוטסקיים , כי בהשערת סנסציוני, ש: רציתי להיות תועמלן של הצעירים, כמובן, אני ניגשתי לכיתות הגדולות. אבל: ל: למרבה המזל, אותו המורה: סגן הדיקן, ב: נחישות רבה הוא: הצליח לסכל את הכיבוש: המכון שלנו, חלק מהבנים שלנו! אבל, אולי אני טועה: ל: כל זה: ו: סגן הנשיא, לא: הוא התייחס אליי בכלל! דרישת שלום
בעצם גם הוא מפחיד שיתוארו! הוא ממוקם בליבה של כוכב לכת שלנו, אבל ברור שזה לא מקום תלת ממדי L'enfer est trop terrifiant pour être décrit! il est dans le Coeur situé הנוטר planète, אין להטיל ספק בpas un במקום en טרואה ממדי מאיס n'est
@ בנימין נתניהו ומלך ערב הסעודית: מ: IsraelNationalTV, -> כשאתה מבין את זה, 1. הילדים כולם זהים: כל הנשים בעולם, וכל הגברים בעולם כולו? אתה תמצא אותך בגיהינום! יש דבר נוסף: ש: אתה צריך להבין: 2. "אין דת היא ישועה!" אף חיוני: דתות הן מכשירים פגומים: 3. "אבל מי שלא היה, עם הבורא, ידידות אישית, כפי שעשה אברהם ומשה שהוא לא יכול לבוא:? במלכות ה 'כאן למה: אני מחויב: לבנות את בית המקדש היהודי!" לא רק שתהיה לך מערכת יחסים אישית עם אלוהים! אלא גם כדי ליידע אותך, כי, כשאתה יודע שאלוהים באופן אישי? ואז, הבין, ש, 4. בכל ספרי הקודש נכתבו, הוא על ידי גברים קדושים, שלמרבה הצער, גם על ידי כת שטן גברים!
@ המלך סעודיה ובנימין נתניהו: מ: IsraelNationalTV, -> קואנדו voi capirete, che, 1. אני הבמביני סונו טוטי uguali: עושה כולן le donne דל מונדו, הדואר טוטי Gli uomini הדל מונדו: סונו טוטי uguali? voi vi troverete all'inferno! c'è un'altra קוזה: che: dovrete capire: 2. "Nessuna religione è salvifica!": Anche se indispensabili: le religioni סונו strumenti difettosi: 3. "אמא, צ'י אינו חה, קון איל Creatore, una personale amicizia, בוא האנו avuto:? אברמוביץ' דואר מוז lui הלא potrà entrare:! Nel Regno di Dio ECCO perché: io mi סונו impegnato:! Costruire איל טמפיו ebraico" הלא soltanto לfarvi avere una relazione personale con Dio! מא, anche לfarvi capire: che, קואנדו avete conosciuto די personalmente? פוי, capirete, che, 4. בטוטי Libri sacri האנו scritto: SIA uomini סאנטי, che purtroppo, anche uomini satanisti!
השריעה והתלמוד הדל FMI, חה detto che il satanismo è Buono! il cristianesimo può essere dissacrato! ] 2012/09/24 רוסיה. הפטריארכיה מוסקבה: סרט נגד האיסלאם וונדליזם נגד הכנסייה, קישורים באותה השרשרת. צ'פלין Archpriest ממגן את הסרט שהעליב את העולם המוסלמי ומזהיר כי חופש הביטוי לא צריך ללכת מעבר לגבולות המוסריים. מוסקווה (AsiaNews) - הסרט נגד האיסלאם שעורר הפגנות אלימות בלמעלה מ 20 מדינות ברחבי העולם ניתן להשוות את ההתקפות על סמלים נוצריים בחודש האחרון ברוסיה. זה פי הפטריארכיה האורתודוקסית הרוסיה שמאשרת כי "חופש הביטוי חייב לעמוד בגבולות מוסר ברורים. הדובר היה ראש המחלקה ליחסי Synodal בין המדינה לבין החברה, Archpriest וסוולוד צ'פלין, בראיון שהעניק לאחרונה לסוכנות ידיעות אינטרפקס. "באופן אישי - גינה צ'פלין
[השריעה ותלמוד של קרן המטבע, אמרה כי כת השטן היא טובה! הנצרות ניתן חוללה! ] אני חושב שהפעולות הנמשכות בקתדרלת ישו המושיע, את המראה של סרט שמעליב את מייסד האיסלאם, את ההתקפות על שגרירויות וצלבי קרס על בתי כנסת בארה"ב הם קישורים באותה השרשרת ". איש הדת מגדירות מי שיש לי סמלים חוללו, חשובים ביותר לקבוצות חברתיות מסוימות, שנחשבו זמן רב טמא, השחיתו מבנים, כגון שגרירויות ומקומות הפולחן כמו אנשים "משוגעים". הוא אמר הפשעים האלה הם הרבה יותר גרועים מרגילים, כי "כשאתה מחלל סמל נחשב חשוב קהילה, אתה מנסה לגמד ולשעבד את כל שהקהילה "" אין זה מקרה - הוא הוסיף - כי פעולות אלה ולאחר מכן הובילו לעימות בקנה מידה גדול בהיסטוריה. ".
[השריעה ותלמוד של קרן המטבע, אמרה כי כת השטן היא טובה! הנצרות ניתן חוללה! ] הכומר גם קרא לקהילה הבינלאומית לנקוט בצעדים הדרושים כדי למנוע פעולה כזאת, קורא ל" עונש חמור ובלתי נמנע "לפשעים כאלה, וציין כי" חופש הביטוי חייב להיות גבולות מוסר ברורים, משום שזה לא מוחלט ו , בהתאם להכרזה האוניברסלית על זכויות אדם וההיגיון הבסיסי, לא צריך לקחת מעבר למוסר, סדר ציבורי והאזרחי קונקורד ". מאז, 17 באוגוסט, כאשר Khamovniceski המשפט של מוסקבה נידון השלוש הבנות ממהומות Pussy להקת פאנק לשתי שנתי מאסר (אשם "בריונות מונעת על ידי שנאה דתית" לביצועים נגד פוטין בקתדרלת ישו המושיע) תקריות של התקפות על סמלים דתיים גדל ברוסיה: חוצה מבותר לחתיכות גרפיטי, כנסייתית ומעשי ונדליזם נגד הכנסיות ובסמלים.
סול Commento YourASlaveWakeUp טואו וידאו: קבלת תלמוד הציונות הנציחה רשע קרן מטבע NWO 2of3 כן הם פועלים באינטראקציה עם שדים אבל לא כל הבונים החופשיים הם אנשים רעים, או אפילו להחליט לעסוק באמנות כישוף זדוני - תשובה -> כל הבונים החופשיים נשבעו לשטן, ו לבגוד באנשים דרך seigniorage הבנק! וכולנו הולכים למות על זה! OccullticScience33 תגובה על הווידאו: הכנסת רוטשילד בג"ץ רוקפלר דופון שלה ממוקמת ברחוב הוא אף קרא רחוב רוטשילד הם ציינו את שם הרחוב. LadyGagaVEVO אמר לי: "" הזמנתי מונית, ואני הולך להיות נזירה! הכל בגלל שהומואים: של synnek1 cia פאק IMF 666, אני מקווה, שSYNNEKKK יכול לחתוך שלו "האפונה, PISELLO הרעה" עכשיו, שהפך אותו ואותי, עבד לשטן "" "--- חחח .
Re: אמן "שנאמר:. בשמו של ישו שעשיתי רע לכל הפושעים האלה שהפילו את הצלב [מנא TECHEL הפרס] CSPBCSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB" שתה הרעל שלך שנעשה על ידי עצמך. "אתה כולנו אבוד!" Luke19.27; ידי ריי Unius ♰: מלך ♥: ... Sandcastles666 אמר: אני קורא קצת רק כאשר תמות ממחלת הסרטן חחח לא להעתיק ולהדביק או להקליד את זה? - תשובה -> אתה כמו חרא של כלב כולם: שלך, תהפוך לעפר בשבילי! אתה כמו החרא של כלב, שהופך לאבק בשבילי! Sandcastles666 אמר: im אני הולך למות? - תשובה -> כמובן! אבל, להמוות הוא לא הדבר הכי הגרוע! לך לעזאזל!
ישו: השליחים. תצפית נחת יסוד. רק עם,: איש התגלות אלוהי הוא: להגיע להבנה מדויקת, אפילו חלקי, של: העולם הבלתי נראה. ל: כי כוחות: הרוע, של: שכל בני אדם יש ידע מעורפל קנה בבהירות,: ידע של השדים הם ישויות רוחניות ואישיות, שנוצרו על ידי אלוהים, טוב שיצרו מלאכים, ו: כדי למרוד אלוהים מגיע לסך ו: סטייה בלתי הפיך. AS חטיפות חייזרים: בוש של 322, 666 ורוטשילד ללהרוס תקווה של ישראל.
-
divine nature in Christ Jesus our Lord! in his death and resurrection we too are true God and true man, in faith. it is not easy for me to love murderers, usurers Jewish men greedy for power, which trample the justice that is due to the peoples, but when I ask God to kill them all, he said to me, alwais: "You just them, give your love and you must forgive them all, "but I believe that I can not disappoint my dear: God: JHWH holy Brama: Allah. @IHateNEWLAYOUT -- my love of: Unius REI, it can be emotional, because I can not have emotions, with 7 billion people: my love is AGAPE, which is unconditional love, selfless. Every person is worthy of love, for himself! Why, the man is always the goal, the purpose, of all things, and not the tool, the object of the Government or of the institutions or religions. That which is worthy of being loved, above all else: it is the truth (do not lie), is justice (do not evil). il mio amore: di Unius REI,
-
1..5. this misery and desolation, led all of us to be sold: by freemasonry: 322, (in secret, ie, all our monetary sovereignty, stolen, of hidden, by international Jewish usurers of IMF 666) [Dear, my Episcopal Vicar General], a clarification of the "human climate and: of: work," that: I have found in my new school, remains emblematic significant, describe: the last meeting: of my College of the: Teachers: the 06./.11./.2012, where older teachers of the Institute (MSW), ie, union representatives, they had "shame" (fear), of reading, the document: that: is: was prepared: by all the teachers of: Italy, as an act: of: formal protest against: the rise of 25% of the hours of: lesson (without no consideration) reads: law criminal Aprea: which will lead, not: only, in the middle, of the road: other: 30,000 temporary teachers, but it will make, really critical, the already desperate situation of the: Italian school!
-
2..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], This is: the truth, our politicians do not: they can be: as, if they were criminals, up to: this point, no! they are simply unaware, unconscious! of that: what: it might mean today to be a lecturer in Italian schools, at least, in that 50% of schools, where, they not: never put a foot. Actually, we are a category to: risk, for the tensions that: you have to face in place of: work, to bring: strain on the nervous system, and: the psychological balance, for how this profession is: become: stressful and: risky. So, since all the teachers, and: union representatives feared the headmaster, they did to read: me: The document that: I was the last to arrive. Obviously, the Headmaster is: an oppositor vigorously, and: drastically, against to: our own deliberation within the School Committee, that few dare to breathe.
-
3..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], and immediately after college, neither before nor after, no one has even sneezed, for: the fear of: this "masculine" conduct of the management: of school. also why: the speech: it is: totally end, is exhausted between me and: the headmaster, as if I and: he: we were the only ones present in the College of the: teachers, (That: with the three, separate locations, the Institute, reached the number: the total of: 100 teachers, but none has attended by nobody, except, me. Luckily, spontaneously, a small number, of: teachers the next day, wrote the same document, and: it has submitted for signature: in the hall of the teachers, However, 20% (ie, all the employees, of employees, of the: Presidency) not: they have yet to sign! in This document has been asked for the suspension of all activities in the afternoon, or additional.
-
4.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but, my proposal, not: it was that: of: stop all activity, "additional", but: was that: of: make only a document of: solidarity: for: to hear our voices, together, to: that of: the whole category, the operators of the: school. This maneuver is: really serious: 1). why: if the Ministry of the: Education, he has wanted to find, only, the available teachers to: make substitutions?, would be sufficient to raise: the time professorship, by 18, to: 19 hours (and not: rape : the whole category, of the teachers, to raise up the time Chair: to: 24 hours, as is: the design of: law). while, 2). if they wanted to find: the money: each national management?, was enough to freeze: abolish: activities (POF) and: the "instrumental functions" (which is: to make possible: less: why: in some cases, these activities lead students to: not: do their duties to home).
-
5.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but: this is: the pathology hypocritical of scholasticism: not: you can never speak simply, in the Ministry of the: Education, why: the pimps of the: balloons of the "professoroni" of the universities, their have divided up: through: their chatter, a slice of their power. But: they often are the plague: of the ideological: of the Italian school! but this maneuver is: really serious, why is: a coup against all priorities, and the principles of union,trade, constitutional and: Democrats: ie, a sponge, which erases 50 years of democratic life of our Nation, is why: with the loss of: fact, of the: freedom of teaching, through both the "cultural areas", such as through the dominance of the: School Administrator, we are opening our Italian company to: become a Regime of State police, as unfortunately, have already become the United States of America .
-
profound oneness or devotion of religious love, or to a concept of love that encompasses all of those feelings. This diversity of uses and meanings, combined with the complexity of the feelings involved, makes love unusually difficult to consistently define, compared to other emotional states
-
Love is an emotion of a strong affection and personal attachment. Love is also said to be a virtue representing all of human kindness, compassion, and affection —"the unselfish loyal and benevolent concern for the good of another"Love may describe compassionate and affectionate actions towards other humans, one's self or animals. In English, love refers to a variety of different feelings, states, and attitudes, ranging from pleasure ("I loved that meal") to interpersonal attraction ("I love my partner"). "Love" may refer specifically to the passionate desire and intimacy of romantic love, to the sexual love of eros, to the emotional closeness of familial love, to the platonic love that defines friendship, or to the .
-
[Mine dear Vicar: Episcopal] back: some reflections essential about: our: Meeting place: in the Curia, in the: presence: of the Director, of our: the Office: School, to: about, purpose, of: my: Affirmation, to deal with all classes, the : lessons learned: from: 332 Messianic Prophecies: of, Ancient: Old Testament: he: said, "where this: is: written in the book of religion? NO!". 1). in fact, 95% of my students, not: buy: the book of Religion, 2). Furthermore, the biblical contents are: epistemological, to: all the teaching: of: the Catholic religion. In a context of Institute: Professional (environment, very deprived: ie very poor socially), where not: only: (A) is: forbidden: to reject: at end of the year, but, where: (B) is: also prohibited: suspend any pupil to: against any of its: attitude bulling, that sees clearly, the teacher also, as of one: subject, also him victim of bulling
-
[Mine dear Vicar: Episcopal] docente, that is: perceived by bullies, although, a few, such as a: condition: are, in position of fragility, vulnerability, not: only: from the point: of view of the students, but also, as the only one responsible for situations which should: be incomplete, ((or, in the last: resort,: guilty: is: always the teacher, from the point: of view of the "Manager Scholastic", because is: always the teacher, who, not: is: appropriate, adeguate, to: keep the disciplic, even if we are: in front to: cases of bullying: impunibile: and: that: Bullying: is: right, now, the: same, also against the teacher)), but the system: school: Italian, it seems: not: they can, more free, from: a: condition of informal, and formal:of hypocrisy. 3). Since, in the toggling, conclusion about the: my: explanation, about, the Precious our Judaism: "Our Holy Roots", that, I have playing, my "Shofar" in the classroom: and: that: this particular: it is intentionally distorted,
-
[Mine dear Vicar: Episcopal] has brought: me: in the Presidency: to: justify my: behavior: in front of the Executive Scoastico, and: although I said I had specified: at my, Director Scholastic, which not: it was: the "Horn" as he stated him, but: was the "Shoafar", with all the explanations of the case, the: same: accusation of "horn" is: back: on lips: of the Director of the: "Office: School, of Curia", to: distance: many days, to try again: the fact: that the Headmaster: has: interest to: show me, in: perspective: most negative possible, as to: wanting to harm: against my: person, in order, to render ineffective, unsuccessful, aseptic , unproductive, my teaching, to exploit her: the role of power, in the production: its ideological goals: against me. Obviously, this is: also demonstrate how the areas of freedom of education, freedom constitutionally enshrined, is: a, another law of democracy, which is disintegrates!
-
The Word of God says: 1. "In him we live and move in him we have our being" 2. "Your own breath declares that Jesus is alive!" Christ being at the right hand of the Father has full authority, and they exercise this authority is transferred to us that we are at your service, this is why our political victory, over the world is overwhelming.Christ in heavenly places, is the King of Kings, and Lord of Lords. When he says from the cross "it is finished", he effectively transferred all its virtues, all his merits, and all its authority, and its power, in us. IF WE HAVE FAITH THAT, THEN THOSE WHO CAN STOP us, Or, RESIZE us? IF WE HAVE FAITH, THEN WE NEED TO REIGN! THIS IS THE REASON WHY THE INTERNATIONAL MONETARY FUND INVESTING IN THE IMMENSE, INCOME OF LATENT: SIGNORAGGIO BANKing: against us, TO STOP AND devitalize: CHRISTIANITY, IN SHORT, THE SAME TREATMENT: WHAT IS, against TO A VIRUS: for TRANSFORMING it, IN VACCINE.
-
Hebrews 1.1 to 3 "God has spoken once, in a variety of ways ... through the prophets and in these last days has spoken to us through his Son, whom he appointed heir of all things, and through whom he created the universe, he is: the splendor of his glory and the express image of His essence, and upholding: all things by his powerful word. This is a glorious truth: 1. "Christ is the mark: the essence of God" 2. "Christ is the reason: the creation of the universe" 3. "Without Christ, there would be death on everything" 4. "Supports all things by the word of His power, that your heart beats for Christ says, etc ... "
-
[Ancient Testament Christology] 1: - HABAKKUK: - PROPHET WHICH REFERS TO THE WORK OF GOD; 2: - Obadiah - THE POWER TO SAVE; 3: - Haggai: - HAS ALL THE GOLD AND SILVER IN THE WORLD; 4: - AMOS: - OUR BROTHER WHO SUPPORTS; 5: - APOCALYPSE: - KING of Kings, and Lord of Lords; 6: - ACTS - BAPTISM AND NEW LIFE IN THE SPIRIT; 7: - Baruch - RECONCILIATION OF REBELS; 8: - COLOSSIANS: - FULLNESS OF HEAD AND BODY; 9: - CORINTHIANS: - THE GIFTS OF THE SPIRIT; 10: - CHRONICLES - our King; 11: - SONG - OUR LOVE GROOM; 12: - DANIEL - THE FOURTH MAN IN FURNACE;13: - Deuteronomy - PROPHET MOSES IN; 14: - JEWS - ETERNAL BLOOD OF THE COVENANT; 15: - EPHESIANS-CHRIST from RICHES IMPOSSIBLE; 16: - Exodus - EASTER LAMB; 17: - EZRA - SCRIBE OUR FAITHFUL; 18: - ESTER - OUR Mordecai; 19: - Ezekiel - MEN FROM THE FOUR FACES;
-
[Ancient Testament Christology] 20: - PHILIPPIANS - fulfills ALL OUR NEEDS; 21: - PHILEMON - OUR BEST FRIEND; 22: - Galatians - MULTIPLY OUR SEMI; 23: - JOB - DAY OF SPRING; 24: - JAMES - OUR WISDOM; 25: - JUDAS - COMES WITH myriads; 26: - JUDGES - FROM THE LAW; 27: - JUDITH - WINNING FAITH OF THE POOR; 28: - JEREMIAH - BRIDGE OF JUSTICE; 29: - JONAH - OUR COMPASSION; 30: - GIOELE - PREPARING THE DAY OF THE LORD; 31: - GENESIS - IS THE SEED OF WOMAN; 32: - JOSHUA - CAPTAIN AND CONDOTTIERO; 33: - JOHN - LOVE ETERNAL; 34: - ISAIAH - PRINCE OF PEACE; 35: - Lamentations - MAN IN TEARS; 36: - LUCA - SON OF MAN; 37: - Lev - HIGH PRIEST; 38: - Maccabees - VICTORY THAT COMES FROM THE SKY; 39: - MARCO - FA WONDERS;
-
[Ancient Testament Christology] 40: - Micah - MESSENGER FROM BEAUTIFUL FEET; 41: - Malachi - GOD OF JUSTICE AND HEALING; 42: - MATTEO - IS THE MESSIAH AND HEALS ALL; 43: - NAUM - THE AVENGER is the elect of God; 44 - Nehemiah - rebuild OUR WALLS; 45: - NUMBERS - PILLAR OF FIRE AND CLOUD: OUR PROTECTOR; 46: - OSEA - HUSBAND FAITHFUL; 47: - Proverbs - OUR TEST; 48: - PIETRO - SHEPHERD KING OF GLORY; 49: - Ecclesiastes or ECCLES - OUR TEST; 50: - RE - OUR reign; 51: - ROMAN - ALL IS MANUFACTURED IN GOOD in ELECTED; 52: - RUT - OUR REDEEMER RELATIVE; 53: - PSALM - OUR LORD AND SHEPHERD; 54: - SAMUEL OUR reigning king; 55: - Zephaniah - THE SAVIOR; 56: - TOBIA - OUR MEDICINE; 57: - TIMOTHY - OUR MEDIATOR; 58: - THESSALONIANS - RE TRIUMPHANT; 59: - TITO-HUSBAND FAITHFUL; 60: - Zaccaria - OPEN SOURCE IN THE HOUSE OF DAVID TO WASH ALL SIN AND IMPURITIES; TO ALL MANKIND IN THE THIRD TEMPLE OF JERUSALEM ON THE MOUNT OF OLIVES.
-
communication: registered: with protocol: to my Headmaster, The writer, Prof. ****, Professor of Religion, notify the S.V. Ill.ma, that: 1). ANNOTATION ON THE REGISTER CLASS: **** in the 2nd, the pupil ***** (at 10.45) in the presence of the whole class, said, to have been: the exemption of the teaching of the Catholic religion, but , the writer: in the office of the registrations: teaching, has noted: the absolute regularity of the: enrollment: of: this student, as: student regular, in the: Teaching the Catholic Religion! The same student to date: is in mode arbitrary: absent from lessons: Teaching, of the Catholic Religion:.
-
communication: registered: with protocol: to my Headmaster, 2). ABSENCE IN OUR INSTITUTE, OF CROSS. Than that: it is certain, however: it is, that the obligation on the presence of the crucifix in classrooms "can not be considered: indoctrination by the state." According to the Court, the crucifix "is an essentially passive symbol" :: and its influence on pupils: not: it can be compared to teaching teachers confessional. Why, is, secular values: foundation , of our State not: confessional! Compliance, with Prof.**** Bari 05/11/2012
-
[Bishop Vicar], and peace: joy in all our tribulations for: Gospel for: partaking also: us of the sufferings of the Christ, and: for: to take part also: us to His Glory! As a teacher of: Lower Middle School, I know: the criminal liability, which could have been run: my pupils, in case, they would have made of the occupation: school structure! but: for I will not: would permit this possibility to my children, I certainly do not: it would permit even to them! but: took note of the: their determination to make employment, which, they declared, be inevitable, because it was a joint decision, and: already approved in their committee, I naively left, pull deception (perhaps in a , or at most, two classes) of: Prudential give some advice, how to prevent, vandalism, and prevent that strangers could enter into the school structure. but: this may have been enough to recognize that climate of: bullying, for: build a new slander against of: me.
-
[Bishop Vicar], Why is the Vice President, is: Coming (Thursday, November 8, 2012) in a 5 °, saying words of the: type: "I not: I'm afraid of: speak!", "Someone, you want to send to the slaughter!" when she is: out of the classroom, I asked my students, "who have meant?", but: I my students were dumbfounded, not, I understand any context, of the: he said. However, the previous day (Wednesday, 7 November 2012) reiterated: the same charade in a 3rd class (always in my presence), therefore, this particular left me: restless, in fact, I approached the teacher. Deputy Dean, and: I said, to her, why do you not: go talk directly, with: the person concerned?, but: she replied to me in these terms: "I am not: I speak: with: no ", that's why, I tried, clarifications from colleagues, and some have made it clear that this is one of impropriety:
-
[Bishop Vicar], This defamatory, conducive to create: the suspect, the teaching staff. but: others have come to believe in this possibility, saying, "we know, the Prof.Vice Dean, it must be true .." as if to say: we can kill through slander, of the trust: net) ( Yet, we know enough, because, with: sun 19 classes? We not: we are many!) and: this story then, of the: grotesque, because in sensational hypothesis, that: I had wanted to be an agitator of the young, of course, I approached the largest classes. but: for: Fortunately, the same teacher: Deputy Dean, with: great determination is: able to foil the occupation of the: our Institute, the part of our boys! but, maybe I am wrong: for: all this: and: the Vice President, not: he was referring to me at all! Regards