Кабала Талмуда ционизма увековечава Evil МВФ NWO

божествената природа в Христа Иисуса, нашия Господ! в Неговата смърт и възкресение, ние също са истински Бог и истински човек, с вяра. не е лесно за мен да обичат убийците, лихварите еврейски мъже, алчни за власт, която помете правосъдие, което се дължи на народите, но, когато се молим Бог да убие всички тях, той ми каза, alwais: "Ти просто им даде любовта си и трябва да прости на всички тях ", но аз мисля, че не може да разочарова драги ми: Бог: Brama JHWH свята: Аллах. @ IHateNEWLAYOUT - любовта ми към: Unius REI, той може да бъде емоционално, защото не може да има емоции, с 7 милиарда души: любовта ми е АГАПЕ, която е безусловна любов, безкористна. Всеки човек е достоен за любовта за себе си! Защо човек винаги е целта, целта, на всички неща, а не инструмент, обект на правителството или от институциите или религии. Това, което е достоен да бъде обичан, над всичко друго: това е истината (не лъжа), правосъдие (не зло). Ще млн. еликсир: ди Unius REI
1 .. 5. тази мизерия и запустение, водена на всички нас да се продават: от масонството: 322 (в тайна, т.е. всички наши паричния суверенитет, откраднат, скрит от международните еврейски лихвари на МВФ 666) [Скъпи, епископална генерален викарий] , изясняване на "човешки климата и от: работа, че: аз не съм намерил в новото ми училище, остава емблематична значително, опишете: последното заседание на Колежа на: Учителите: 06./.11 ./.2012, където по-възрастните преподаватели на Института (ТБО), т.е. представители на синдикатите, те са имали "срам" (страх), на четене, на документа::: беше подготвен от всички учители: Италия като акт на: официален протест срещу възхода на 25% от часовете на: урок (без никаква насрещна) гласи: право Наказателно Aprea което ще доведе не, само в средата на пътя,: друг: 30 хиляди временни преподаватели, но той ще направи, наистина критични, вече отчайващо положение: италианско училище!
2 .. 5. [Скъпи, епископална генерален викарий] Това е истината, нашите политици не могат да бъдат: тъй като, ако те са престъпници, до: Тази точка, не! те просто не знаят, в безсъзнание! за това: какво: това може да означава днес да бъде преподавател в италиански училища, най-малкото, че 50% от училищата, където не те: никога не сложи крак. Всъщност, ние сме категория: риск, за напрежението, което трябва да се изправи на мястото: работа, за да донесат: прецедете върху нервната система, и психологически баланс, за това как тази професия е: да стане: стресиращо и рисковано. Така че, тъй като всички учители, и: представители на синдикатите се бояха от директора, да се чете: мен: Документът, който: Аз бях последният да пристигне. Очевидно е, че на директора е: oppositor енергично и драстично, срещу нашата собствена обсъждане в рамките на училищните настоятелства, че малцина се осмеляват да диша.
3 .. 5. [Уважаеми епископална генерален викарий], и веднага след колежа, нито преди, нито след, никой дори кихна, за: страхът от: това "мъжко" поведение на ръководството на училището. и защо: речта: тя е: напълно края, е изчерпана между мен и директора, като че ли аз и той: ние бяхме единствените присъстващи в Колежа на: учители, (че: с три, места, на Института, достига номер: общо: 100 учители, но нито една от тях не е преминал от никой, освен мен щастие, спонтанно, малък брой от: учители следващия ден, пише един и същ документ, както и: е представен за подпис: Въпреки това, в залата на учителите, 20% (т.е., всички служители, на служителите, на: Председателството): Не, те все още не са да подпише този документ е бил помолен за спиране на всички! дейности в следобедните часове, или допълнителни.
4.5. [Уважаеми епископална генерален викарий, но моето предложение не, това е, че: на: прекратят всякаква дейност, "допълнително", но е, че: на: само документ: солидарност:: да чуя гласове, заедно да: тази на цялата категория, операторите на: училище. Тази маневра е: наистина сериозно: 1). защо: ако Министерството на: образование, той е искал да се намери, само наличните учители до: смени, би било достатъчно, за да се повиши? професура време, до 18, до 19 часа (а не рапица: цялата категория, на учителите, за повишаване на председателя време: 24 часа, както е: проектиране на: закон). а, 2). ако искат да намерите: качество: всяка национална управление, е достатъчно, за да замрази: премахване: дейности (POF) и: "инструментални функции" (което е: да се направи възможно: по-малко: защо: в някои случаи, тези дейности накара учениците да: не: да изпълняват задълженията си до дома).
5.5. [Скъпи, моя епископална генерален викарий, но: това е: патология лицемерно от схоластика: не: никога не може да се говори просто, в Министерството на: образование, защо: сводниците на: балони на "professoroni" университети, са разделени: чрез: тяхното бърборене, парче от властта си. Но те често са чумата на идеологическия: на италианско училище! но тази маневра е наистина сериозно, защо е: преврат срещу всички приоритети, както и принципите на съюза, търговия, конституционна и демократите: т.е. гъба, която изтрива 50 години от демократичния живот на нашата нация, е защо: с погиване на: Всъщност, на: свобода на преподаването, чрез "области на културата", като чрез господството на: Администратор училище, ние сме отварянето на нашия италианската компания да се превърне в режим на държавната полиция, както за съжаление , вече се превърна в Съединените американски щати.
[Mine скъпи наместник: епископална]: някои размисли от съществено значение за нашите: място за срещи: в Курията, в: наличие на директора, на нашата: Офис: училище, да: за целите на: моят: утвърждаване, да се справят с всички класове: извлечените поуки от: 332 Месиански пророчества: на Древна: Стария Завет: Той: "когато това е написано в книгата на религията НЕ!" 1). в действителност, 95% от учениците ми, не си купите книгата на религията, 2). Освен това, библейските съдържание са: епистемологично, да: всички учения: на: католическата религия. В контекста на Института: Professional (околна среда, много лишени т.е. много лошо социално), където не само: (А): Забранява се: да отхвърли в края на годината, но, когато: (B) е: също забранява: да спре всеки ученик срещу която и да е от: bulling си нагласа, че вижда ясно, учителят, като на един предмет, също го жертва на bulling
[Mine скъпи наместник: епископална] docente, който е: възприема от хулигани, въпреки че няколко, като: състояние са в положение на несигурност, уязвимост не само от гледна точка на оглед на студентите , но също така, както само един отговорен за ситуации, в които трябва да бъде непълна, ((или, в последния курорт, виновни е: винаги на учителя, от гледна точка на: на оглед на "Мениджър Scholastic", защото е: винаги е учител, който не е: уместно, adeguate, да: Да се съхранява на ученическата, дори и ако ние сме: отпред: случаи на тормоз: impunibile и че: Тормозът е: Добре, сега, : същото, и срещу учителя)), но системата: училище: италиански, то изглежда: не: те могат, по-свободна, от:: състояние на неформалното и формално: лицемерие. 3). Тъй като в превключва, извод за: моя: обяснение, Скъпоценен юдаизма: "Нашата свещена Корени", че съм играят, ми "шофара" в класната стая: и: че: този конкретен: умишлено изкривени,
[Mine скъпи наместник: епископална] е донесъл мен: в Президентството: до: оправдае: поведение: в предната част на Изпълнителния Scoastico, и въпреки че каза, че е посочил на моята, директор Scholastic, което не е било : "Хорн", както той го заяви, но: "Shoafar", с всички обяснения по случая: същото: обвинение в "рог" е: обратно на устните на директора: "Офис : училище, на Curia ", за да: разстояние: много дни, за да опитате отново: факт: че на директора:: интерес да ме покаже в перспектива: най-негативно е възможно, че да искат да навредят: срещу моята : лице, за да направят неефективни, неуспешно, асептичен, непродуктивна, моето учение, за да я използват: ролята на властта, в производството: неговите идеологически цели: срещу мен. Очевидно е, че това е: също демонстрира как областта на свободата на образование, свобода Основния закон, е: а, друг закон на демокрацията, което се разпада!
Словото на Бог казва: 1. "В Него живеем и се движат в него ние съществуваме" 2. "Вашият собствен дъх декларира, че Исус е жив!" Христос отдясно на Отца има пълната власт, а те упражняват този орган се прехвърля на нас, че ние сме на ваше разположение, това е защо нашата политическа победа, навсякъде по света е overwhelming.Christ в небесни места, е Цар на царете и Господ на господарите. Когато той казва, че от кръста "Свърши се", той действително прехвърлен всички свои добродетели, всичките му достойнства, и цялата си власт, и мощността му, в нас. Ако имаме вяра, че тогава тези, които може да ни спре, Или ни Преоразмеряване? Ако имаме вяра, тогава ние трябва да царува! Това е причината, поради Международния валутен фонд, който инвестира в огромната, доходите на латентни: SIGNORAGGIO банковия: срещу нас, да спре и да отнемам жизнеността: християнството, по-кратко, същото третиране: това, което е срещу с вирус: за трансформиране , във ваксината.
Евреи 1,1 до 3 "Бог е говорил веднъж, в най-различни начини ... чрез пророците и в тези последни дни ни говори чрез Своя Син, Когото постави наследник на всичко, чрез който той е създал вселената, той е: великолепието на своята слава и образ на Неговата същност, и държейки: всички неща от властната си дума Това е славната истина: 1. "Христос е марка: същността на Бог" 2 ". Христос е причината: създаването на вселената ". 3" Без Христос, ще има смърт на всичко Поддържа всички неща от словото на Неговата сила, че сърцето ти бие за Христос казва, и т.н. ... "4." "
[Древен Христология Завет] 1: - Авакум: - Пророкът, който се отнася до работата на Бога; 2: - Авдия - силата да спаси 3: - Агей: - има всичкото злато и сребро в света; 4: - АМОС: - нашия брат, който подкрепя 5: - АПОКАЛИПСИС: - цар на царете, и Господ на господарите; 6: - актове - кръщение и нов живот в Духа; 7: - Барух - съчетаване на бунтовниците; 8: - Колосяни: - пълнота на главата и тялото; 9: - Коринтяни: - дарбите на Духа; 10: - хроники - наш цар, 11: - песен - любовта ни младоженеца; 12 - Даниел - четвъртият мъж в пещта; 13: - Второзаконие - пророк Моисей в 14: - евреи - ВЕЧНИЯТ кръвта на завета; 15: - Ефесяни Христос от богатство НЕВЪЗМОЖНО; 16: - Изход - ВЕЛИКДЕН LAMB, 17: - Езра - SCRIBE нашите верни; 18: - ESTER - Мардохей; 19: - Езекиил - мъже от четирите страни;
[Древен Христология Завет] 20: - Филипяни - изпълнява всичките ни нужди; 21: - Филимон - най-добрият ни приятел, 22: - Галатяни - размножават НАШАТА SEMI; 23: - работа - ден на пролетта 24: - Джеймс - нашата мъдрост; 25: - JUDAS - идва с безброй; 26 - съдии от закона; 27: - Джудит - Winning вярата на бедните; 28: - Еремия - МОСТ НА ПРАВОСЪДИЕТО 29: - Йона - нашето състрадание; 30: - ПОДГОТОВКА GIOELE - деня на Господа; 31: - GENESIS - IS SEED на жената, 32: - Joshua - капитан и CONDOTTIERO; 33: - JOHN - LOVE ETERNAL; 34: - Исая - Княз на мира; 35: - Lamentations - MAN в сълзи; 36: - ЛУКА - Човешкият Син; 37: - лев - първосвещеник, 38: - Макавеите - победа, която идва от небето; 39: - MARCO - ФА ЧУДЕСА;
[Ancient Завет христологията] 40: - Мика - пратеник от красиви крака; 41: - Малахия - Бог на правосъдието и изцеление, 42: - Матео - това е Месията, Изцелява всичките 43: - Наум - отмъстителят е Божиите избраници ; 44 - Неемия - възстановяване на нашите стени; 45: - номера - СТЪЛБ НА ПОЖАРНАТА И CLOUD: НАШАТА PROTECTOR, 46: - OSEA съпруг FAITHFUL; 47: - Притчи - нашия тест, 48: - PIETRO - SHEPHERD Царят на славата, 49 : - Еклисиаст или Eccles - нашия тест, 50: - RE - царуването ни, 51: - Роман - всичко е произведен в добро в изборните; 52: - коловоз - нашият Изкупител ОТНОСИТЕЛНА; 53: - Псалм - нашия Господ и SHEPHERD; 54 : - Самуел нашата тогавашния крал; 55: - Софония - Спасителя; 56: - TOBIA - медицината ни; 57: - Тимъти - НАШИЯТ ПОСРЕДНИК; 58: - Солунци - RE триумфално; 59: - TITO съпруг верен, 60: Закария - Open Source в къщата на Давид да се мият всеки грях и примеси, за цялото човечество ПРЕЗ ТРЕТОТО храма на Йерусалим на Елеонския хълм.
комуникация: регистриран: с протокол: да ми Директор, писател, проф. ****, професор по религия, уведомява SV Ill.ma, че: 1). АНОТАЦИЯ от класа Регистрация: **** в 2-ри, ученик ***** (10.45) в присъствието на целия клас, каза, че са били: освобождаването на учението на католическата религия, , но писател: в офиса на регистрациите: преподаване, отбеляза: абсолютната редовността на: записване:: този ученик, като: студент редовно в: Преподаване на католическата религия! Същият студент към днешна дата е в режим на произволно: отсъства от уроците: Обучението на католическата религия.
комуникация: регистриран: с протокол: да ми Директор, 2). Отсъствие в нашия институт на трансграничното сътрудничество. От това е сигурно обаче: това е, че задължението за наличието на разпятия в класните стаи "не може да се счита:. Индоктринация от държавата" Според Съда, разпятието "е по същество пасивно символ" :: и нейното влияние върху учениците: не: той може да се сравни с преподаване на учителите конфесионални. Защо, е, светски ценности: Фондация, а не на нашата държава: конфесионални! Съответствие, с проф. **** Бари 05/11/2012
[Епископ викарий и мир: радост във всички наши скърби за: Евангелие: Взимайки също: на страданията на Христос, и за да вземат участие и за Негова слава! Като учител на: ниско от средното училище, знам: наказателна отговорност, която би могла да се управлява: моите ученици, в случай, те ще са на окупацията: училищна структура! но защото не ще ще позволи тази възможност на децата ми, аз със сигурност не това ще позволи дори да ги! но: взе под внимание на: решимостта си да направи заетост, която, те обявяват, е неизбежна, тъй като тя е съвместно решение, и вече одобрени в тяхната комисия, аз наивно си тръгна, дръпнете измама (може би в или в най-много два класа) на: Prudential дам някои съвети, как да се предотврати, вандализъм, и да се предотврати, че непознати може да влезе в училищна структура. но това може да е достатъчно, за да се признае, че изменението на: тормоз, за: изграждане на нова клевета срещу на: мен.
[Епископ викарий]: Защо е заместник-председател, е: Coming (четвъртък, 8 ноември, 2012 г.) в 5 °, казвайки думите: тип: "Аз не се страхувам от: говорят", " Някой, който искате да изпратите на заколение! " , когато тя е: от класната стая, попитах моите студенти ", които са предназначени?", но моите ученици бяха втрещен, не, аз разбирам какъвто и да било контекст, каза той. Въпреки това, предишния ден (сряда, 7 ноември 2012 г.) потвърди: шарада в 3-ти клас (винаги в мое присъствие), следователно, този ме остави: неспокоен, в действителност, аз се приближих до учител. Заместник-декан и казах, за да я, защо не говорите директно с: заинтересованото лице, но тя ми отговори със следните думи: "Аз не съм: Аз говоря: с: не", Ето защо, аз се опитах, разяснения от колеги, а някои от тях става ясно, че това е един от неуместност:
Епископ викарий Това клеветнически, води до създаване на заподозрения, на преподавателския състав. но други са дошли да вярвам в тази възможност, заявявайки, че "ние знаем, Prof.Vice Дийн, то трябва да е вярно ..." сякаш искаше да каже: ние може да убие чрез клевети, на доверие: нето) (И все пак, ние знаем достатъчно, защото с: нд 19 паралелки Ние не: ние сме много) и: след тази история, на: гротеска , тъй като в сензационната хипотеза, че: Исках да бъде агитатор на младите, разбира се, аз се приближих до най-големите класове. но:: За щастие, същия учител: заместник-декан, с голяма решителност е в състояние да саботира окупацията на нашия институт, част от нашите момчета! , но може би аз съм прав, защото: всичко това е и заместник-председател, а не: той е визирал мен! Поздрави
Адът е твърде ужасяващо да бъдат описани! тя се намира в ядрото на нашата планета, но явно не е място триизмерна L'Enfer est Trop terrifiant излее съществуването décrit! Il est situé Dans Le Coeur де Нотр planète MAIS n'est évidemment Pas Un Lieu със Троа размери
@ Бенямин Нетаняху и крал на Саудитска Арабия от: IsraelNationalTV -> когато се разбере, че 1. децата са едни и същи: всички жени на света, и всички мъже на света са едни и същи? ще ви намери в ада! Има и нещо друго: че: вие трябва да разберете: 2. "Без религия е спасение!" въпреки че е необходим: Религиите са дефектни инструменти: 3. ", Но кой не е, с Твореца, лично приятелство, както Авраам и Мойсей, той не може да дойде? В Царството Божие ето защо: Аз съм ангажиран: да се изгради на еврейския храм!" не само, за да имат лична връзка с Бога! но също така и да ти кажа, че когато знаеш, че Бог лично? След това разбирам, че четири. във всички свещени книги са написани от свети мъже, които за съжаление, и от мъже сатанисти!

@ King Саудитска Арабия и Бенямин Нетаняху: от: IsraelNationalTV -> quando Вой capirete, че, 1. Bambini Sono тути uguali: Tutte Le Дън дел Mondo, д тути ГИТ uomini дел Мондо: Sono тути uguali? Вой VI troverete all'inferno! c'è un'altra Коза: Че: dovrete capire: 2. "Nessuna religione è salvifica!": Anche себе си indispensabili: Le religioni Sono strumenti difettosi: 3. "Ma, чи без което не може ха, против ще Creatore, Уна Personale Amicizia, хайде Hanno avuto: Abramo д Mosè Луи извън potrà entrare: NEL Regno ди Дио Ecco Perche: Йо ми Sono impegnato:! Costruire Il Tempio ebraico" не са soltanto на farvi Avere Уна relazione Personale Con Dio! ma anche на farvi capire: Че quando avete conosciuto Dio personalmente? POI, capirete, че, 4. тути и Книга sacri Hanno scritto: Sia uomini Санти, че purtroppo, anche uomini satanisti!
Шериата и Талмуда дел ФМИ, ха detto че ще satanismo è Buono! Ще cristianesimo può essere dissacrato! 09/24/2012 РУСИЯ. Московска патриаршия: анти-Ислам филм и вандализъм срещу Църквата, връзки в една и съща верига. Протойерей Чаплин осъжда филм, който е обиден на мюсюлманския свят и предупреждава, че свободата на словото не трябва да надхвърля моралните граници. Москва (AsiaNews) - анти-Ислам филм, който предизвика бурни протести в повече от 20 страни по света може да се сравни атаките срещу християнските символи през последния месец в Русия. Това според Руската православна патриаршия, която гласи, че "свободата на словото трябва да се съобразят с ясни морални граници. Лектор беше главата на синодално Департамента за отношенията между държавата и обществото протойерей Всеволод Чаплин, в неотдавнашно интервю за агенция Интерфакс. "Лично осъди Чаплин
[Шериата и Талмуда на МВФ заяви, че сатанизма е добро! Християнството могат да бъдат осквернени! ] Мисля, че продължаващите действия в Катедралата на Христос Спасител, появата на един филм, който обиди на основателя на исляма, атентати срещу посолствата на САЩ и свастики по синагоги са връзки в една и съща верига. "Духовника определя тези, които са осквернените символи, изключително важни за специфични социални групи, отдавна се смята недосегаем, обезобразени сгради, като посолства и места за поклонение като "луди" хора. Той каза, че тези престъпления са далеч по-зле от нормалното, защото "когато осквернят символ счита за важно да се общност, се опитват да омаловажат и покори цялата тази общност "Това не е случайност - добави той - че тези действия са довели до мащабни конфликти в историята."
[Шериата и Талмуда на МВФ заяви, че сатанизма е добро! Християнството могат да бъдат осквернени! Свещеникът също призова международната общност да предприемат необходимите мерки за предотвратяване на такива действия, призовавайки за "сериозно и неизбежно наказание" за подобни престъпления и отбеляза, че "свободата на словото трябва да има ясни морални граници, защото тя не е абсолютна и в съответствие с Всеобщата декларация за правата на човека и най-елементарната логика, не трябва да се вземат извън морала, обществения ред и гражданското съгласие ". Тъй като, август седемнадесет милиарда, когато Москва Khamovniceski съд осъди трите момичета от пънк Riot група Pussy две години в затвора виновен на "хулиганство, мотивирано от религиозна омраза" на анти-Путин изпълнение в катедралата Христос Спасител инциденти атаки носенето на религиозни символи в Русия са се увеличили пресича хакнат на парчета, антиклерикален графити и актове на вандализъм срещу църкви и икони.

YourASlaveWakeUp Commento сул Туо видео: Кабала Талмуда ционизма увековечава Evil МВФ NWO 2of3 да си взаимодействат с демони, но не всички масоните са зли хора или пък да решат да практикуват злонамерен магия - ОТГОВОР -> всички масони са положили клетва на Сатана, и да предаде на хората чрез банката сеньораж! и ние всички ще умрем за нея! OccullticScience33 Коментар на видео: Ротшилд Върховния съд на Израел Рокфелер Dupont Кнесета Намира се на улицата, дори се нарича Ротшилд улицата име на улицата. LadyGagaVEVO ми каза: "Обадих се на такси, и аз отивам да стане монахиня! всичко това е заради че гей: synnek1 ЦРУ FUCK мвф 666, надявам се, ЧЕ SYNNEKKK може да намали неговата "ЧСИ, PISELLO злото" СЕГА, което направи за него и за мен, роб на Сатаната "" "--- хаха .
Re: амин "се казва: в името на Исус е направил погрешно всички тези престъпници, които повалена кръста М'не TECHEL Перес] CSPBCSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB" Пийте си отрови, направени от себе си. "Всички вие сте загубени!" Luke19.27; Rei Unius ♰: King ♥: ... Sandcastles666 каза: Аз само да четат малко, когато щеше да умре от рак хаха е да копирате и поставите или да напишете, че от? - Отговор -> сте като кучешки лайна всичко: от вас, обърнете се към прах за мен! Ти си като лайна на куче, който се превръща в прах за мен! Sandcastles666 каза: Im ще умре? - Отговор -> разбира се! , но умират не е най-лошото! Върви по дяволите!

Исус апостолите. Основна предпоставка наблюдение. Само с божествено откровение човек е точно разбиране, дори частично, на: невидимия свят. : сили: злото, на които всички хора имат неясни знания, купени с яснота, познаване на демоните са духовни същества и лични, създадени от Бога, които са създали ангели, и да се бунтуват срещу Бог общо и необратимо перверзия. За чужденци Отвличанията: Буш от 322, 666 и Ротшилд разруши надеждата на Израел.


Bienvenue

A vous qui naviguez sur Internet et rejoignez ces pages, une bienvenue fraternelle.

Les Frères de la Basilique Saint-Antoine vous souhaitent Paix et bien, auprès du Seigneur.
Arrêtez-vous un instant sur ce site.
Juste une halte, pour écrire une prière à saint Antoine ou envoyer un message à ses Frères.
La prière sera déposée sur la Tombe de saint Antoine.
D’ici vous pourrez aussi visiter les autres pages du monde antonien.
Si ce site vous a plu, faites-le découvrir à vos amis et aux personnes qui vous sont chères : faites passer le message.




YouTube

YouTube

644221 iscritti
70557622 visualizzazioni video

  • divine nature in Christ Jesus our Lord! in his death and resurrection we too are true God and true man, in faith. it is not easy for me to love murderers, usurers Jewish men greedy for power, which trample the justice that is due to the peoples, but when I ask God to kill them all, he said to me, alwais: "You just them, give your love and you must forgive them all, "but I believe that I can not disappoint my dear: God: JHWH holy Brama: Allah. @IHateNEWLAYOUT -- my love of: Unius REI, it can be emotional, because I can not have emotions, with 7 billion people: my love is AGAPE, which is unconditional love, selfless. Every person is worthy of love, for himself! Why, the man is always the goal, the purpose, of all things, and not the tool, the object of the Government or of the institutions or religions. That which is worthy of being loved, above all else: it is the truth (do not lie), is justice (do not evil). il mio amore: di Unius REI,
  • 1..5. this misery and desolation, led all of us to be sold: by freemasonry: 322, (in secret, ie, all our monetary sovereignty, stolen, of hidden, by international Jewish usurers of IMF 666) [Dear, my Episcopal Vicar General], a clarification of the "human climate and: of: work," that: I have found in my new school, remains emblematic significant, describe: the last meeting: of my College of the: Teachers: the 06./.11./.2012, where older teachers of the Institute (MSW), ie, union representatives, they had "shame" (fear), of reading, the document: that: is: was prepared: by all the teachers of: Italy, as an act: of: formal protest against: the rise of 25% of the hours of: lesson (without no consideration) reads: law criminal Aprea: which will lead, not: only, in the middle, of the road: other: 30,000 temporary teachers, but it will make, really critical, the already desperate situation of the: Italian school!
  • 2..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], This is: the truth, our politicians do not: they can be: as, if they were criminals, up to: this point, no! they are simply unaware, unconscious! of that: what: it might mean today to be a lecturer in Italian schools, at least, in that 50% of schools, where, they not: never put a foot. Actually, we are a category to: risk, for the tensions that: you have to face in place of: work, to bring: strain on the nervous system, and: the psychological balance, for how this profession is: become: stressful and: risky. So, since all the teachers, and: union representatives feared the headmaster, they did to read: me: The document that: I was the last to arrive. Obviously, the Headmaster is: an oppositor vigorously, and: drastically, against to: our own deliberation within the School Committee, that few dare to breathe.
  • 3..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], and immediately after college, neither before nor after, no one has even sneezed, for: the fear of: this "masculine" conduct of the management: of school. also why: the speech: it is: totally end, is exhausted between me and: the headmaster, as if I and: he: we were the only ones present in the College of the: teachers, (That: with the three, separate locations, the Institute, reached the number: the total of: 100 teachers, but none has attended by nobody, except, me. Luckily, spontaneously, a small number, of: teachers the next day, wrote the same document, and: it has submitted for signature: in the hall of the teachers, However, 20% (ie, all the employees, of employees, of the: Presidency) not: they have yet to sign! in This document has been asked for the suspension of all activities in the afternoon, or additional.
  • 4.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but, my proposal, not: it was that: of: stop all activity, "additional", but: was that: of: make only a document of: solidarity: for: to hear our voices, together, to: that of: the whole category, the operators of the: school. This maneuver is: really serious: 1). why: if the Ministry of the: Education, he has wanted to find, only, the available teachers to: make substitutions?, would be sufficient to raise: the time professorship, by 18, to: 19 hours (and not: rape : the whole category, of the teachers, to raise up the time Chair: to: 24 hours, as is: the design of: law). while, 2). if they wanted to find: the money: each national management?, was enough to freeze: abolish: activities (POF) and: the "instrumental functions" (which is: to make possible: less: why: in some cases, these activities lead students to: not: do their duties to home).
  • 5.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but: this is: the pathology hypocritical of scholasticism: not: you can never speak simply, in the Ministry of the: Education, why: the pimps of the: balloons of the "professoroni" of the universities, their have divided up: through: their chatter, a slice of their power. But: they often are the plague: of the ideological: of the Italian school! but this maneuver is: really serious, why is: a coup against all priorities, and the principles of union,trade, constitutional and: Democrats: ie, a sponge, which erases 50 years of democratic life of our Nation, is why: with the loss of: fact, of the: freedom of teaching, through both the "cultural areas", such as through the dominance of the: School Administrator, we are opening our Italian company to: become a Regime of State police, as unfortunately, have already become the United States of America .
  • IHateNEWLAYOUT
    IHateNEWLAYOUT
    42 minuti fa
    profound oneness or devotion of religious love, or to a concept of love that encompasses all of those feelings. This diversity of uses and meanings, combined with the complexity of the feelings involved, makes love unusually difficult to consistently define, compared to other emotional states
  • IHateNEWLAYOUT
    IHateNEWLAYOUT
    42 minuti fa
    Love is an emotion of a strong affection and personal attachment. Love is also said to be a virtue representing all of human kindness, compassion, and affection —"the unselfish loyal and benevolent concern for the good of another"Love may describe compassionate and affectionate actions towards other humans, one's self or animals. In English, love refers to a variety of different feelings, states, and attitudes, ranging from pleasure ("I loved that meal") to interpersonal attraction ("I love my partner"). "Love" may refer specifically to the passionate desire and intimacy of romantic love, to the sexual love of eros, to the emotional closeness of familial love, to the platonic love that defines friendship, or to the .
  • [Mine dear Vicar: Episcopal] back: some reflections essential about: our: Meeting place: in the Curia, in the: presence: of the Director, of our: the Office: School, to: about, purpose, of: my: Affirmation, to deal with all classes, the : lessons learned: from: 332 Messianic Prophecies: of, Ancient: Old Testament: he: said, "where this: is: written in the book of religion? NO!". 1). in fact, 95% of my students, not: buy: the book of Religion, 2). Furthermore, the biblical contents are: epistemological, to: all the teaching: of: the Catholic religion. In a context of Institute: Professional (environment, very deprived: ie very poor socially), where not: only: (A) is: forbidden: to reject: at end of the year, but, where: (B) is: also prohibited: suspend any pupil to: against any of its: attitude bulling, that sees clearly, the teacher also, as of one: subject, also him victim of bulling
  • [Mine dear Vicar: Episcopal] docente, that is: perceived by bullies, although, a few, such as a: condition: are, in position of fragility, vulnerability, not: only: from the point: of view of the students, but also, as the only one responsible for situations which should: be incomplete, ((or, in the last: resort,: guilty: is: always the teacher, from the point: of view of the "Manager Scholastic", because is: always the teacher, who, not: is: appropriate, adeguate, to: keep the disciplic, even if we are: in front to: cases of bullying: impunibile: and: that: Bullying: is: right, now, the: same, also against the teacher)), but the system: school: Italian, it seems: not: they can, more free, from: a: condition of informal, and formal:of hypocrisy. 3). Since, in the toggling, conclusion about the: my: explanation, about, the Precious our Judaism: "Our Holy Roots", that, I have playing, my "Shofar" in the classroom: and: that: this particular: it is intentionally distorted,
  • [Mine dear Vicar: Episcopal] has brought: me: in the Presidency: to: justify my: behavior: in front of the Executive Scoastico, and: although I said I had specified: at my, Director Scholastic, which not: it was: the "Horn" as he stated him, but: was the "Shoafar", with all the explanations of the case, the: same: accusation of "horn" is: back: on lips: of the Director of the: "Office: School, of Curia", to: distance: many days, to try again: the fact: that the Headmaster: has: interest to: show me, in: perspective: most negative possible, as to: wanting to harm: against my: person, in order, to render ineffective, unsuccessful, aseptic , unproductive, my teaching, to exploit her: the role of power, in the production: its ideological goals: against me. Obviously, this is: also demonstrate how the areas of freedom of education, freedom constitutionally enshrined, is: a, another law of democracy, which is disintegrates!
  • The Word of God says: 1. "In him we live and move in him we have our being" 2. "Your own breath declares that Jesus is alive!" Christ being at the right hand of the Father has full authority, and they exercise this authority is transferred to us that we are at your service, this is why our political victory, over the world is overwhelming.Christ in heavenly places, is the King of Kings, and Lord of Lords. When he says from the cross "it is finished", he effectively transferred all its virtues, all his merits, and all its authority, and its power, in us. IF WE HAVE FAITH THAT, THEN THOSE WHO CAN STOP us, Or, RESIZE us? IF WE HAVE FAITH, THEN WE NEED TO REIGN! THIS IS THE REASON WHY THE INTERNATIONAL MONETARY FUND INVESTING IN THE IMMENSE, INCOME OF LATENT: SIGNORAGGIO BANKing: against us, TO STOP AND devitalize: CHRISTIANITY, IN SHORT, THE SAME TREATMENT: WHAT IS, against TO A VIRUS: for TRANSFORMING it, IN VACCINE.
  • Hebrews 1.1 to 3 "God has spoken once, in a variety of ways ... through the prophets and in these last days has spoken to us through his Son, whom he appointed heir of all things, and through whom he created the universe, he is: the splendor of his glory and the express image of His essence, and upholding: all things by his powerful word. This is a glorious truth: 1. "Christ is the mark: the essence of God" 2. "Christ is the reason: the creation of the universe" 3. "Without Christ, there would be death on everything" 4. "Supports all things by the word of His power, that your heart beats for Christ says, etc ... "
  • [Ancient Testament Christology] 1: - HABAKKUK: - PROPHET WHICH REFERS TO THE WORK OF GOD; 2: - Obadiah - THE POWER TO SAVE; 3: - Haggai: - HAS ALL THE GOLD AND SILVER IN THE WORLD; 4: - AMOS: - OUR BROTHER WHO SUPPORTS; 5: - APOCALYPSE: - KING of Kings, and Lord of Lords; 6: - ACTS - BAPTISM AND NEW LIFE IN THE SPIRIT; 7: - Baruch - RECONCILIATION OF REBELS; 8: - COLOSSIANS: - FULLNESS OF HEAD AND BODY; 9: - CORINTHIANS: - THE GIFTS OF THE SPIRIT; 10: - CHRONICLES - our King; 11: - SONG - OUR LOVE GROOM; 12: - DANIEL - THE FOURTH MAN IN FURNACE;13: - Deuteronomy - PROPHET MOSES IN; 14: - JEWS - ETERNAL BLOOD OF THE COVENANT; 15: - EPHESIANS-CHRIST from RICHES IMPOSSIBLE; 16: - Exodus - EASTER LAMB; 17: - EZRA - SCRIBE OUR FAITHFUL; 18: - ESTER - OUR Mordecai; 19: - Ezekiel - MEN FROM THE FOUR FACES;
  • [Ancient Testament Christology] 20: - PHILIPPIANS - fulfills ALL OUR NEEDS; 21: - PHILEMON - OUR BEST FRIEND; 22: - Galatians - MULTIPLY OUR SEMI; 23: - JOB - DAY OF SPRING; 24: - JAMES - OUR WISDOM; 25: - JUDAS - COMES WITH myriads; 26: - JUDGES - FROM THE LAW; 27: - JUDITH - WINNING FAITH OF THE POOR; 28: - JEREMIAH - BRIDGE OF JUSTICE; 29: - JONAH - OUR COMPASSION; 30: - GIOELE - PREPARING THE DAY OF THE LORD; 31: - GENESIS - IS THE SEED OF WOMAN; 32: - JOSHUA - CAPTAIN AND CONDOTTIERO; 33: - JOHN - LOVE ETERNAL; 34: - ISAIAH - PRINCE OF PEACE; 35: - Lamentations - MAN IN TEARS; 36: - LUCA - SON OF MAN; 37: - Lev - HIGH PRIEST; 38: - Maccabees - VICTORY THAT COMES FROM THE SKY; 39: - MARCO - FA WONDERS;
  • [Ancient Testament Christology] 40: - Micah - MESSENGER FROM BEAUTIFUL FEET; 41: - Malachi - GOD OF JUSTICE AND HEALING; 42: - MATTEO - IS THE MESSIAH AND HEALS ALL; 43: - NAUM - THE AVENGER is the elect of God; 44 - Nehemiah - rebuild OUR WALLS; 45: - NUMBERS - PILLAR OF FIRE AND CLOUD: OUR PROTECTOR; 46: - OSEA - HUSBAND FAITHFUL; 47: - Proverbs - OUR TEST; 48: - PIETRO - SHEPHERD KING OF GLORY; 49: - Ecclesiastes or ECCLES - OUR TEST; 50: - RE - OUR reign; 51: - ROMAN - ALL IS MANUFACTURED IN GOOD in ELECTED; 52: - RUT - OUR REDEEMER RELATIVE; 53: - PSALM - OUR LORD AND SHEPHERD; 54: - SAMUEL OUR reigning king; 55: - Zephaniah - THE SAVIOR; 56: - TOBIA - OUR MEDICINE; 57: - TIMOTHY - OUR MEDIATOR; 58: - THESSALONIANS - RE TRIUMPHANT; 59: - TITO-HUSBAND FAITHFUL; 60: - Zaccaria - OPEN SOURCE IN THE HOUSE OF DAVID TO WASH ALL SIN AND IMPURITIES; TO ALL MANKIND IN THE THIRD TEMPLE OF JERUSALEM ON THE MOUNT OF OLIVES.
  • communication: registered: with protocol: to my Headmaster, The writer, Prof. ****, Professor of Religion, notify the S.V. Ill.ma, that: 1). ANNOTATION ON THE REGISTER CLASS: **** in the 2nd, the pupil ***** (at 10.45) in the presence of the whole class, said, to have been: the exemption of the teaching of the Catholic religion, but , the writer: in the office of the registrations: teaching, has noted: the absolute regularity of the: enrollment: of: this student, as: student regular, in the: Teaching the Catholic Religion! The same student to date: is in mode arbitrary: absent from lessons: Teaching, of the Catholic Religion:.
  • communication: registered: with protocol: to my Headmaster, 2). ABSENCE IN OUR INSTITUTE, OF CROSS. Than that: it is certain, however: it is, that the obligation on the presence of the crucifix in classrooms "can not be considered: indoctrination by the state." According to the Court, the crucifix "is an essentially passive symbol" :: and its influence on pupils: not: it can be compared to teaching teachers confessional. Why, is, secular values: foundation , of our State not: confessional! Compliance, with Prof.**** Bari 05/11/2012
  • [Bishop Vicar], and peace: joy in all our tribulations for: Gospel for: partaking also: us of the sufferings of the Christ, and: for: to take part also: us to His Glory! As a teacher of: Lower Middle School, I know: the criminal liability, which could have been run: my pupils, in case, they would have made of the occupation: school structure! but: for I will not: would permit this possibility to my children, I certainly do not: it would permit even to them! but: took note of the: their determination to make employment, which, they declared, be inevitable, because it was a joint decision, and: already approved in their committee, I naively left, pull deception (perhaps in a , or at most, two classes) of: Prudential give some advice, how to prevent, vandalism, and prevent that strangers could enter into the school structure. but: this may have been enough to recognize that climate of: bullying, for: build a new slander against of: me.
  • [Bishop Vicar], Why is the Vice President, is: Coming (Thursday, November 8, 2012) in a 5 °, saying words of the: type: "I not: I'm afraid of: speak!", "Someone, you want to send to the slaughter!" when she is: out of the classroom, I asked my students, "who have meant?", but: I my students were dumbfounded, not, I understand any context, of the: he said. However, the previous day (Wednesday, 7 November 2012) reiterated: the same charade in a 3rd class (always in my presence), therefore, this particular left me: restless, in fact, I approached the teacher. Deputy Dean, and: I said, to her, why do you not: go talk directly, with: the person concerned?, but: she replied to me in these terms: "I am not: I speak: with: no ", that's why, I tried, clarifications from colleagues, and some have made it clear that this is one of impropriety:
  • [Bishop Vicar], This defamatory, conducive to create: the suspect, the teaching staff. but: others have come to believe in this possibility, saying, "we know, the Prof.Vice Dean, it must be true .." as if to say: we can kill through slander, of the trust: net) ( Yet, we know enough, because, with: sun 19 classes? We not: we are many!) and: this story then, of the: grotesque, because in sensational hypothesis, that: I had wanted to be an agitator of the young, of course, I approached the largest classes. but: for: Fortunately, the same teacher: Deputy Dean, with: great determination is: able to foil the occupation of the: our Institute, the part of our boys! but, maybe I am wrong: for: all this: and: the Vice President, not: he was referring to me at all! Regards

Nessun commento:

Posta un commento

Nations have lost their sovereignty occult powers banking seigniorage enlightened Masons Satanist are in control of history of people with Council of Foreign Relations, Bilderberg Group, Trilateral Commission. CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB. This place is sacred erecting the temple, for my High Priest jew! This forces your efficiency, an angel is responsible for the observance of respect, dignity and truth of all these your statements.

questa NON è una testata giornalistica

questa NON è una testata giornalistica