|
Məsih İsa Rəbbimizə ilahi təbiət! onun ölümü və dirilməsi, biz də iman həqiqi Allah və doğru insan var. Mənə xalqlarına olduğu ədalət tapdalamağa olan güc görməmiş qatillərin, usurers yəhudi kişilər, sevgi üçün asan deyil, Mən onlara bütün öldürmək üçün Allah xahiş zaman, o, mənə dedi alwais: "Siz onlara sevgi vermək və onlara bütün bağışlamaq lazımdır ", lakin mən əziz məyus olar: Allah: JHWH müqəddəs Brama: Allah. @ IHateNEWLAYOUT - mənim love: Unius REİ, bu 7 milyard insan ilə, mən emosiyaların ola bilməz, çünki emosional ola bilər: sevgi fədakar qeyd-şərtsiz sevgi olan Agape, edir. Hər bir şəxs özü üçün, sevgi layiq deyil! Niyə adam, həmişə hər şeyi məqsəd deyil, vasitədir, Hökumət və ya təşkilatların və ya dinlərin obyekt məqsədidir. Bütün başqa yuxarıda, sevilən olunmağa layiq deyil ki, onu (yalan deyil) haqdır, ədalət deyil (pis deyil). il mio Amore: di Unius REİ,
1 .. 5. masonluq ilə: bu səfalət və baxımsızlıq, satılır, bizim bütün rəhbərlik 322 (gizli, yəni BVF 666 beynəlxalq yəhudi usurers tərəfindən gizli və oğurlanmış bütün pul suverenliyini,) [Hörmətli, mənim Episcopal vicar General] , bir aydınlaşdırılması "insan iqlim və: və: İş," ki: Mən yeni məktəb gördük, əhəmiyyətli emblematic qalır təsvir: Son görüş: Müəllimlər: Bu mənim Kollecinin 06./.11 edir: ki: İnstitutunda (MSW), yəni, birliyin nümayəndələri yaşlı müəllimlər, onlar oxu "ayıb" (qorxu), sənəd olduğu ./.2012, hazırlanmış: bütün müəllimlərin: İtaliya, akt kimi təmsil: və: və saat 25% artması: dərs (heç nəzərə alınmadan) deyilir: hüquq cinayət Aprea: deyil, gətirib çıxaracaq: yalnız ortada, yolun: Digər qarşı rəsmi etiraz: həqiqətən tənqidi 30,000 müvəqqəti müəllimləri, lakin edəcək ki, artıq çıxılmaz vəziyyət: İtalyan məktəb!
2 .. 5. [Hörmətli, mənim Episcopal vicar General] Bu: həqiqət, bizim siyasətçilər deyil, onlar ola bilər: Bu baxımdan, heç onlar qədər cinayətkarlar olsaydı, kimi! onlar sadəcə xəbərsiz düşüncəsiz var! nə: bir ayaq qoymaq heç: bu məktəblərin 50% olduğu, onlar ki, ən azı, İtalyan məktəblərdə müəllim olmaq üçün bu gün demək bilər. ki, Sinir sistemi gərginləşdirmək və: gətirmək, iş: siz yerinə üz var: ki, gərginliyin üçün risk: Əslində, biz bir kateqoriya bu peşə nə üçün psixoloji tarazlıq, olmaq: stressli və: riskli. Bütün müəllim və ildən Belə ki, birliyin nümayəndələri direktoru qorxurdular, onlar oxumaq etdi mənə: Sənəd ki: Mən Bakıya son idi. Qəti bir oppositor və: Aydındır ki, direktoru olduğu kəskin, qarşı: Məktəb Komitəsi ərzində öz müşavirə ki, neçə Dare nəfəs.
3 .. 5. [Hörmətli, mənim Episcopal vicar General] və dərhal kollec sonra, nə əvvəl, nə də sonra heç bir, hətta üçün sneezed etmişdir: qorxusu: rəhbərliyinin bu "kişi" keçirilməsi: məktəbin. də niyə: söz: bu: tamamilə sonunda, mənə arasında canı və: direktoru, sanki mən və o: (Bu, müəllimlərin: biz Kollecində hazırda yalnız olurdu üç ayrı-ayrı ilə ümumi: yerleri, İnstitutu, sayı çatdı 100 müəllimlər, amma heç biri mənə istisna olmaqla, heç kəs iştirak edib Neyse, kortəbii, kiçik bir sayı:. müəllimlər növbəti gün, eyni sənəd yazdı və: bu imzalanmaq üçün təqdim edir: müəllimlər zalında Lakin, 20% (yəni, işçilərin bütün əməkdaşları, prezidentliyə) deyil: onlar imzalanması hələ Bu sənəd bütün dayandırılması xahiş olunub! Günortadan sonra və ya əlavə fəaliyyət.
4.5. [Hörmətli, mənim Episcopal vicar General], lakin, mənim təklifi, Yürüşü: sayı: sayı: həmrəylik: yalnız sənəd etmək idi: "əlavə", lakin bütün fəaliyyətini dayandırmaq üçün o idi ki, eşitmək üçün səsləri birlikdə üçün: ki: bütün kateqoriya üzrə operatorlar: məktəb. Bu manevr edir: həqiqətən ciddi: 1). niyə: The Nazirliyi əgər: Təhsil, o, tapmaq istəyirdi ki, yalnız mövcud müəllimlərin: Əvəzedicilərimiz etmək, artırmaq üçün kifayət qədər olacaq? zaman professor, 18 ilə qədər: 19 saat (və: zorlama: bütün kateqoriya, müəllimləri, vaxt kafedrasının artırmağa: üçün: 24 saat, kimi: hazırlanması: qanun). 2) isə. pul:? hər bir milli idarə edilməsi, kifayət qədər dondurmaq idi ləğv: fəaliyyəti (POF) və: The "instrumental funksiyaları" (olan: mümkün etmək üçün: az: niyə: Bəzi hallarda, bu tədbirlərin, onlar tapmaq istəyirdi əgər tələbələrin səbəb: tip:) ev vəzifələrini edirlər.
5.5. [Hörmətli, mənim Episcopal vicar General], lakin: bu: sxolastika patologiyası ikiüzlü: deyil: Əgər Nazirliyi, sadəcə danışmaq bilməz: Təhsil, niyə: olan "professoroni" nin balonları: The və Spaceinvasion ali, onların qədər parçalayan: vasitəsilə onların laqqırtı, onların hakimiyyəti dilim. Lakin onlar tez-tez vəba aşağıdakılardır: ideoloji sayı: İtalyan məktəbin! lakin bu manevr edir: həqiqətən ciddi, niyə belədir: bütün prioritet qarşı bir zərbə və birlik prinsipləri, ticarət, konstitusiya və: Demokratlar: yəni, bir süngər olan erases xalqımızın demokratik həyat 50 il, nə edir: Bu fakt: bu və üstünlük vasitəsilə kimi "mədəni sahələrdə", həm vasitəsilə tədris azadlığı: itirilməsi ilə School Administrator, biz italyan şirkəti açılır: Dövlət polis rejimi olmaq kimi təəssüf ki, artıq Amerika Birləşmiş Ştatlarının çevrilmişdir.
[Mina əziz vicar: Episcopal] geri: bəzi əsas Yansımalar: bizim: Meeting yer: The mahkeme olaraq, ildə: iştirakı: direktoru, bizim: Office: Məktəb üçün: haqqında, məqsədi və: mənim: öyrənilmiş dərslər: from: 332 Messianic Kehanetler: ki, Qədim: Əhdi-Ətiq: o: bütün dərsləri ilə məşğul təsdiqi, ": bu yerləşir din kitabında yazılmışdır NO!", deyib. 1). Əslində, 95 mənim tələbə%, Yürüşü: almaq: Din, 2 kitab). Bundan başqa, biblical məzmunu var: qnoseoloji üçün: bütün tədris: cümlədən: Katolik din. Professional (ətraf mühit, çox məhrum: çox yoxsul sosial yəni) İnstitutunun kontekstində yerləşir tip: yalnız: (A) edir: qadağan: (B) edir: yerləşir, ilin sonunda, lakin: rədd etmək də qadağan edilir: hər hansı bir şagirdi dayandırmaq, onun hər hansı qarşı: aydın görür ki, münasibət Bulling, müəllim də, bir kimi təmsil: Bulling predmeti, həmçinin ona qurban
[Mina əziz vicar: Episcopal] docente ki: bullies tərəfindən qəbul bir neçə kimi, baxmayaraq ki, bir: vəziyyəti: kövrəklik, açığı, qeyri vəzifəsində var: yalnız: baxımından: tələbələri baxış , həm də hansı lazımdır hallar üçün məsuliyyət yalnız bir kimi təmsil: natamam olacaq, ((və ya son: kurort, günahkar: edir: həmişə müəllim, baxımından: The "Manager Scholastic" baxımından, çünki edir: həmişə müəllim, olan, Yürüşü: edir: adeguate, müvafiq üçün: halları sataşma: qarşısında get: impunibile: biz belə, disciplic saxlamaq və: ki: Zorbalık: edir: sağ, indi, : eyni, həmçinin müəllim qarşı)), lakin sistemi: məktəbin: İtalyan, görünür: tip: onlar daha çox pulsuz olan: a: formal və formal vəziyyəti: ikiüzlülük edir. 3). Ildən başlayaraq, haqqında toggling, nəticəyə: mənim: izahat, haqqında, Qiymətli bizim Qaxudi: Mən oynayan ki, "Bizim Müqəddəs kökləri", sinifdə mənim "Shofar" və: ki: bu: o qəsdən təhrif,
[Mina əziz vicar: Episcopal] davranış: mənim haqq qazandırmaq: üçün: prezidentinin: mənə gətirdi İcra Scoastico qarşısında və: dedim baxmayaraq müəyyən etdi: mənim direktoru Scholastic, olmayan da: idi : Bu "Horn" ona bildirib, lakin kimi təmsil: Eyni: işin bütün izahatları ilə "Shoafar" idi "buynuz" ittiham edir: geri: dodaqlarından: "Office: direktoru : mahkeme "Məktəbi, get: məsafə: daha cəhd neçə gün, fakt ki: direktoru: var: maraq: perspektiv:, mənə göstərmək ən mümkün mənfi kimi: zərər istəyən Mənim qarşı : şəxs üçün, onun istifadə, mənim tədris, səmərəsiz uğursuz, aseptik, səmərəsiz göstərməyə: istehsalında enerji rolu, onun ideoloji məqsədləri: mənə qarşı. Aydındır ki, bu: təhsil azadlığı konstitusiya təsbit azadlığı sahələrində necə nümayiş: a parçalar olan demokratiya bir qanun!
Allah sözü deyir: 1. "Onu biz yaşamaq və ona hərəkət bizim olan var" 2. "Öz nəfəs İsa diri bəyan edir ki!" Ata sağ olan Məsihin tam səlahiyyətə malikdir və bu hakimiyyət sizin xidmət var ki, bizə köçürülür həyata, bu dünyada bizim siyasi qələbə, cənnət yerlərdə overwhelming.Christ nə edir ki, Kings Kralı və Lordlar Rəbbinin. O arası olan "bitirmişdir edir", o, səmərəli bizə bütün virtues, bütün mahiyyəti və onun hakimiyyəti orqanı və onun enerji köçürülmüş deyir zaman. BİZ iman əgər bizə STOP edən insanlardır, və ya, bizə boyutlandır, ki? BİZ iman, onda biz padşah EHTİYAC! BU səbəbi nə gizli NİN böyük, gəlir İNVESTİSİYA BEYNƏLXALQ VALYUTA FONDU: SIGNORAGGIO bank: bizə qarşı STOP VƏ hevesini qırmaq ÜÇÜN: xristianlıq, qısa, EYNİ Müalicə: A virus qarşı NƏDİR: bu çevrilməsi üçün , vaksin IN.
İbranilərə "Allah müxtəlif yollarla ildə bir dəfə danışdı ... peyğəmbərlər vasitəsilə və bu son günlərdə 1.1 3 onun o hər şeyi varisi təyin kimə oğlu, və kimə vasitəsilə o yaradılmış vasitəsilə bizə danışdı Onun mahiyyəti onun şöhrət və təcili image əzəmət və təmin: kainat, o deyil. hər şeyi onun güclü söz Bu şərəfli həqiqətdir:. 1 "Məsih işarə edir: Allahın mahiyyəti" 2 ". Məsih səbəbi: kainatın yaradılması ". 3" Məsih olmadan, hər şey haqqında ölüm olacaq, Onun güc sözü ilə hər şeyi dəstəkləyir, Məsih üçün ürək iyisi s deyir ki ... "4". "
[Qədim Əhdi Christology] 1 - HABAKKUK: - Allah İŞ istinad olan HƏZRƏTİ; 2: - Avdiya - saxlamaq üçün POWER, 3: - Haggai: - DÜNYANIN BÜTÜN qızıl və gümüş var; 4: - AMOS: - BİZİM DƏSTƏKLƏYİR ÜST QARDAŞI; 5 - Apocalypse: - Kings KING, və Lordlar Rəbbinin; 6 - AKTLAR - Vəftiz və ruh YENİ HƏYAT; 7: - Baruk - üsyançıların BARIŞIQ, 8 - Koloslulara: - RƏHBƏRİ və bədən dolğunluq; 9 - Korinflilərə: - Ruhun HƏDİYƏ 10 - Salnamələr - Bizim King; 11 - MUSİQİ - BİZİM LOVE Damat, 12: - DANIEL - FIRIN dördüncü MAN; 13: - Qanunun Təkrarı - IN PEYĞƏMBƏRİMİZİN MOSES; 14 - Yəhudilər - əhd əbədi QAN; 15 - Efeslilərə-Məsih OLMAZ sərvət olan; 16 - Çıxış - Pasxa LAMB; 17 - Ezra - Scribe Bizim sadiq; 18 - Ester - BİZİM Mordecai; 19 - Yezekel - THE dörd üzü Men;
[Qədim Əhdi Christology] 20 - Filipililərə - yerinə bütün EHTİYACI; 21 - PHILEMON - BİZİM BEST FRIEND; 22 - Qalatiyalılara - BİZİM YARI çoxaltmaq; 23: - İş - SPRING GÜNÜ 24 - JAMES - BİZİM WISDOM; 25: - Judas - myriads ilə gəlir; 26:; - Judith - yoxsul qalibiyyəti iman; 28 - Yeremya - ƏDLİYYƏ BRIDGE; 29 - 27 - - məhkəmə qanun Yunus - BİZİM şəfqət; 30: - GIOELE - Rəbbin GÜNÜ HAZIRLANIR; 31 - JOHN - Sevgi əbədi; 34: - Yeşaya - SÜLHÜN PRINCE; 35 - Lamentations 33; - JOSHUA - KAPİTANI VƏ CONDOTTIERO - 32 - GENESIS QADIN nəslindən IS - gözyaşlarına MAN; 36 - Luca - MAN OĞLU; 37 - Lev - kahin; 38 - Maccabees - THE SKY gəlir ki QƏLƏBƏ; 39 - MARCO - FA Wonders;
[Qədim Əhdi Christology] 40 - Mikeya - BEAUTIFUL fut DAN MESSENGER; 41 - Malachi - ƏDALƏT VƏ şəfa Allah; 42 - Matteo - Məsih və bütün heals; 43 - Naum - THE Avenger Allahın seçilmiş edir ; 44 - Nehemya - BİZİM WALLS yenidən; 45 - NÖMRƏLƏRİ - Yanğın və bulud dirəyi: bizim ixtiyar; 46 - OSEA - HƏYAT YOLDAŞINI sadiq; 47 - Süleymanın məsəlləri - BİZİM TEST; 48 - Pietro - Şöhrət çoban KING; 49 - Vaiz ya Eccles - BİZİM TEST; 50 - RE - BİZİM hakimiyyəti; 51 - ROMAN - ALL seçilmiş yaxşı istehsal olunur; 52 - adət - nisbi BİZİM İsa; 53 - Zəbur - BİZİM Rəbbin VƏ çoban; 54 : - SAMUEL BİZİM hökm sürən padşahı; 55 - Zephaniah - xilaskar; 56 - TOBIA - Tibb; 57 - Timothy - BİZİM vasitəçi; 58 - Saloniklilərə - RE qalib; 59: - Tito-HƏYAT YOLDAŞINI sadiq; 60: - Zaccaria - ALL SIN VƏ çirkləri yumaq DAVID evində açıq mənbə; Zeytun dağı ÜZRƏ Yerusəlimdə ÜÇÜNCÜ TEMPLE bütün insanlara.
rabitə: qeydiyyat: protokolu: mənim direktoru üçün, yazıçı, professor ****, Din professor, SV məlumat Ill.ma ki: 1). Reyestrdə CLASS ÜZRƏ annotasiyası: **** 2-ci, bütün sinif iştirakı şagirdi ***** (10.45 ilə) dedi olmuşdur üçün: Katolik din tədris azad, lakin, yazıçı: kayıtları ofisində: tədris, qeyd etdi: qeydiyyat: Bu mütləq qanunauyğunluqları: Bu tələbə, kimi: Tələbə müntəzəm ildə: Katolik Din tədrisi! Tarixi Eyni Şagird: dərs sahibi: Tədris, Katolik Din ixtiyari rejimində:.
rabitə: qeydiyyat: protokolu: mənim direktoru, 2). CROSS BİZİM İNSTİTUTUNUN olmaması. Daha: bu, lakin müəyyən edir: bu, sinif otaqlarındakı çarmıx iştirakı barədə öhdəlik "sayıla bilməz.: Indoctornation dövlət ki," Məhkəməyə görə, çarmıx şagirdlər haqqında :: və onun təsiri "bir mahiyyətcə passiv rəmzidir" deyil: bu, dini tədris müəllimləri ilə müqayisə oluna bilər. Niyə ki, dünyəvi dəyərlər: tonal, bizim Dövlət tip: konfessional! Prof uyğun **** Bari 05/11/2012
[Bishop vicar] və sülh: The Məsihin əzabları bizə və: da iştirak üçün: bütün tribulations sevinc üçün: İncil üçün də iştirak etmək bizə Onun Şöhrət üçün! Bir müəllim kimi: Aşağı Orta Məktəb, mən bilirəm: run edilə bilərdi cinayət məsuliyyətinə, mənim şagird halda, onlar işğal edərdi: məktəb strukturu! lakin: Mən edəcək: Mənim uşaqlara bu imkanı icazə ki, mən mütləq deyil: bu, hətta onlara icazə olardı! lakin: bir birgə qərar idi, çünki onlar elan qaçılmazdır olan məşğulluq etmək üçün onların müəyyən edilməsi, və: Bu qeyd etdi artıq komitə təsdiq, mən naively bir bəlkə (aldatma çəkmək, sol və ya üçün) iki dərsləri, ən: Prudential necə qarşısını almaq üçün bəzi məsləhətlər, vandalizm, vermək və kənar məktəb strukturu daxil ola bilər ki, qarşısını almaq. lakin: üçün, Zorbalık: Bu kifayət qədər ki, iqlim tanınması ola bilər qarşı yeni böhtan qurmaq: me.
[Bishop vicar] Nə vitse-prezidenti edir: type: 5 ° gələn (Cümə axşamı, Noyabr 8, 2012), bu sözləri deyən "Mən: Mən qorxuram! Danışmaq", " Biri, siz qətl göndərmək istəyirəm! " o zaman sinif həyata, mən? "kim nəzərdə var", lakin, mənim tələbələr soruşdu: Mən tələbələr heyran idi, mən hər hansı kontekstində anlamaq tip: söylədi. Lakin, əvvəlki gün (çərşənbə, 7 noyabr 2012) təkrarladı: 3-cü sinif eyni charade (həmişə mənim iştirakı ilə), buna görə də, bu mənə qoyduq narahat, əslində, mən müəllim yaxınlaşdı. Dekan müavini və: Mən ona dedi, nə deyil: ilə birbaşa danışmaq getmək? Şəxsin narahat, ancaq: o, bu ifadələrlə mənə cavab verdi: "Mən deyiləm: Mən danışmaq: ilə: no" niyə ki, mən həmkarları, açıqlamalar çalışdı, və bəzi aydın bu impropriety biridir etmişdir:
[Bishop vicar] Bu böhtan, yaratmaq üçün əlverişli: şübhəli, müəllim heyəti. lakin: s söyləyərək, bu imkanı iman gəlmişəm "Bu Prof.Vice dekanı, biz bilirik ki, bu, doğru olmalıdır .." demək kimi: (Buna baxmayaraq, biz kifayət qədər bilirik, ilə, çünki net):? günəş 19 sinif Biz: biz çox) və: garip: Bu hekayə, sonra da biz inam, böhtan yolu ilə öldürmək bilər Çünki sensasiyalı fərziyyə ki,: Mən əlbəttə, gənc bir qarışdırıcı olmaq istəyirdi ki, mən ən böyük siniflər yaxınlaşdı. lakin: üçün: Xoşbəxtlikdən, həmin müəllim: dekan müavini ilə: böyük müəyyən edir: bizim İnstitutu, bizim oğlanlar hissəsi: The işğal folqa edə! amma, bəlkə mən yanlış am üçün: bütün bu: və: vitse-prezidenti deyil, o bütün mənə aid idi! Regards
Cəhənnəm də təsvir edilməsi dəhşət! bu, bizim planetin əsas yerləşir, lakin açıq-aydın üçölçülü L'enfer est trop terrifiant pour être décrit bir yer deyil! il est situé dans le Coeur de Notre Planète, oxu n'est évidemment pas un əvəzinə en trois ölçüləri
@ Binyamin Netanyahu və King Səudiyyə Ərəbistanı: from: IsraelNationalTV -> siz ki, 1 anlamaq zaman. dünyanın bütün qadınlar və bütün dünya, kişilər eyni aşağıdakılardır: uşaq bütün eynidir? Siz cəhənnəm sizin tapa bilərsiniz! başqa bir şey var: ki: siz anlamaq lazımdır: 2. "Heç bir din xilas edir!" baxmayaraq əsas: Dinlər qüsurlu alətləri: 3. "İbrahimin və Musanın idi, lakin yaradan, şəxsi dostluq deyil, olan o gələ bilər: Allahın Kingdom burada nə var: Mən törədilmiş edirəm: yəhudi məbədi tikmək!" yalnız Allah ilə şəxsi əlaqələr üçün! həm də şəxsən Allah bilir zaman ki, siz bildirin? Sonra ki, 4 anlayırıq. bütün müqəddəs kitablar yazılmış, müqəddəs kişilər, kim təəssüf ki, həmçinin kişilərin Satanists ilə! edir
@ King Səudiyyə Ərəbistanı və Binyamin Netanyahu: from: IsraelNationalTV -> quando VOI capirete, che, 1. i bambini sono tutti uguali: tutte le Donne del Mondo, e tutti gli uomini del Mondo: sono tutti uguali? VOI vi troverete all'inferno! c'è un'altra cosa: che: dovrete capire: 2. "Nessuna religione è salvifica!": Anche se indispensabili: le religioni sono strumenti difettosi: 3. "?: Abramo e Mosé Lui qeyri potrà entrare: nel Regno di Dio Ecco perché: io mi sono impegnato: ma, chi qeyri ha, con il Creatore, una personale amicizia, hanno avuto gəlib! Bir costruire il Tempio ebraico" qeyri soltanto hər farvi avere una relazione personale con Dio! ma, farvi capire hər anche: che, quando avete conosciuto Dio personalmente? Hotspots, capirete, che, 4. sia uomini santi, che purtroppo, anche uomini satanisti: tutti i libri sacri hanno scritto ilə
Şəriət və Talmud del FMI, ha detto che il satanismo è buono! il cristianesimo può essere dissacrato! ] 09/24/2012 RUSİYA. Moskva Patriarxlığının: anti-İslam film və Kilsə qarşı vandalizm, eyni zəncirində links. Archpriest Chaplin müsəlman dünyasında təhqir və ifadə azadlığına mənəvi hüdudlarından qalmamalıdır xəbərdarlıq edib ki, film pisləyir. Moskva (AsiaNews) - dünyanın 20-dən çox ölkəsində zorakı etirazlar səbəb olduğunu anti-İslam film Rusiya son ay ərzində xristian rəmzləri hücumları ilə müqayisə oluna bilər. Bu "ifadə azadlığı aydın mənəvi məhdudiyyətlər ilə uyğun olmalıdır ki, təsdiq edən Rus Pravoslav Patrikhane görə. Natiq İnterfaks agentliyi ilə son müsahibəsində, dövlət və cəmiyyət, Archpriest Vsevolod Çaplin arasında əlaqələr Synodal şöbəsinin müdiri olmuşdur. "Şəxsən - Chaplin pisləyib
[Şəriət və BVF Talmud, Atom yaxşı olduğunu bildirib! Xristianlıq təhqir edilə bilər! ] Mən Məsih Saviour, təhqirlərə İslam banisi, ABŞ səfirlikləri və sinaqoqlar haqqında swastikas hücumlara eyni zəncirində links ki, bir film görünüşü kilsəsinin davam tədbirlər. "The ruhani olan müəyyən edirəm ki, uzun toxunulmaz hesab konkret sosial qruplar üçün son dərəcə əhəmiyyətli təhqir rəmzləri, belə "dəli" insanlar kimi səfirlik və ibadət yerləri, binalar vandalized. O ləkələmək bir simvolu vacib hesab "Çünki bu cinayətlərin normal daha pis olduğunu bildirib icma, bu icma bütün əskiltmək və özlərinə qul çalışırıq "" Bu heç də təsadüfi deyil - o əlavə - bu tədbirlər sonra tarixində böyük miqyaslı münaqişələrə gətirib ki. ".
[Şəriət və BVF Talmud, Atom yaxşı olduğunu bildirib! Xristianlıq təhqir edilə bilər! O mütləq deyil və çünki] Kahin həmçinin, belə cinayətlər üçün "ciddi və qaçılmaz cəza" çağıran, belə hərəkət qarşısını almaq üçün lazımi tədbirlər görmək beynəlxalq icma çağırıb və ifadə azadlığına açıq-aydın mənəvi məhdudiyyətlər olmalıdır "qeyd edib ki, İnsan Hüquqları Bəyannaməsinin və ən elementar məntiqə görə, "əxlaq, ictimai qayda və vətəndaş həmrəyliyi kənarda alınmamalıdır. Ildən, Moskva Khamovniceski məhkəmə punk qrupu Pussy Riot dan həbsxanada iki il (Məsih Xilaskarımız və Cathedral bir anti-Putin performans üçün "dini nifrət əsaslandırılmış xuliqanlıq" günahkar) hücumların hadisələrə üç qız məhkum zaman 17 avqust dini rəmzləri Rusiya artmışdır: kilsə və nişanlar qarşı ədəd anticlerical graffiti və vandalizm aktları ilə girildi keçir.
YourASlaveWakeUp Commento sul tuo video: Kabbalah Talmud Sionizmin Evil BVF NWO 2of3 əbədiləşdirilmiş bəli onlar demons ilə qarşılıqlı yoxdur, lakin bütün Axırzaman pis insanlar və ya hətta zərərli sehrli təcrübə qərar - CAVAB -> bütün Masonların Şeytan and və bank seigniorage vasitəsilə insanlara xəyanət etmək! və biz bütün bu ölmək üçün gedir! Video haqqında OccullticScience33 Rəy: Rotşild İSRAİL'İN ALİ MƏHKƏMƏ Rockefeller Dupont Knesset küçədə yerləşən hətta Rotşild küçə adlanır onlar küçə adına. LadyGagaVEVO mənə dedi: "" Mən taksi çağırdı və mən nun olmaq gedirəm! Çünki gay bütün: synnek1 CIA atdırmaq BVF 666, mən ümid edirəm ki, SYNNEKKK --- lol "," ona və mənə ki, indi onun "PEA, PISELLO pis", SATAN ÜÇÜN bir qul "kesebilir .
Re: amin "dedi:. İsa adı mən cross aşdı edənlər cinayətkarlar üçün zülm edib [MENE TECHEL Peres] CSPBCSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB" özünüz tərəfindən sizin zehir İçki. "Siz bütün itirilmiş olunur!" Luke19.27; Rei Unius tərəfindən ♰: King ♥: ... Sandcastles666 DEDİ: xərçəng ölmək zaman i yalnız bit oxumaq lol siz seçin və yapışdırıb və ya ki, yazın idi? - CAVAB -> bütün it bok kimi: Siz, mənim üçün toz müraciət! Siz mənim üçün toz çevrilir olan bir it bok həyata, kimi edirik! Sandcastles666 DEDİ: i ölmək mý im? - CAVAB -> əlbəttə! lakin, die ən pis şey deyil! Siz cəhənnəmə getmək!
İsa: peyğəmbərləri. Əsas premise müşahidə. Yalnız ilə: ilahi vəhy adam: tam anlaşma gəlib, hətta qismən, isə: görünməz dünya. üçün: ki, qüvvələr: və pis, bütün insanlar dəqiqliyi ilə alınmış bir qeyri-müəyyən biliklərə malik olan: Demons bilik mələkləri yaratdı ki, Allah yaxşı yaratdığı mənəvi alveri və şəxsi, və: qarşı rebelling üçün dönməz təhrif: Allah bir ümumi və gəlir. AS əcnəbilər abductions: 322-ci Buş, 666 və İsrail ümid məhv üçün Rotşild.
-
divine nature in Christ Jesus our Lord! in his death and resurrection we too are true God and true man, in faith. it is not easy for me to love murderers, usurers Jewish men greedy for power, which trample the justice that is due to the peoples, but when I ask God to kill them all, he said to me, alwais: "You just them, give your love and you must forgive them all, "but I believe that I can not disappoint my dear: God: JHWH holy Brama: Allah. @IHateNEWLAYOUT -- my love of: Unius REI, it can be emotional, because I can not have emotions, with 7 billion people: my love is AGAPE, which is unconditional love, selfless. Every person is worthy of love, for himself! Why, the man is always the goal, the purpose, of all things, and not the tool, the object of the Government or of the institutions or religions. That which is worthy of being loved, above all else: it is the truth (do not lie), is justice (do not evil). il mio amore: di Unius REI,
-
1..5. this misery and desolation, led all of us to be sold: by freemasonry: 322, (in secret, ie, all our monetary sovereignty, stolen, of hidden, by international Jewish usurers of IMF 666) [Dear, my Episcopal Vicar General], a clarification of the "human climate and: of: work," that: I have found in my new school, remains emblematic significant, describe: the last meeting: of my College of the: Teachers: the 06./.11./.2012, where older teachers of the Institute (MSW), ie, union representatives, they had "shame" (fear), of reading, the document: that: is: was prepared: by all the teachers of: Italy, as an act: of: formal protest against: the rise of 25% of the hours of: lesson (without no consideration) reads: law criminal Aprea: which will lead, not: only, in the middle, of the road: other: 30,000 temporary teachers, but it will make, really critical, the already desperate situation of the: Italian school!
-
2..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], This is: the truth, our politicians do not: they can be: as, if they were criminals, up to: this point, no! they are simply unaware, unconscious! of that: what: it might mean today to be a lecturer in Italian schools, at least, in that 50% of schools, where, they not: never put a foot. Actually, we are a category to: risk, for the tensions that: you have to face in place of: work, to bring: strain on the nervous system, and: the psychological balance, for how this profession is: become: stressful and: risky. So, since all the teachers, and: union representatives feared the headmaster, they did to read: me: The document that: I was the last to arrive. Obviously, the Headmaster is: an oppositor vigorously, and: drastically, against to: our own deliberation within the School Committee, that few dare to breathe.
-
3..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], and immediately after college, neither before nor after, no one has even sneezed, for: the fear of: this "masculine" conduct of the management: of school. also why: the speech: it is: totally end, is exhausted between me and: the headmaster, as if I and: he: we were the only ones present in the College of the: teachers, (That: with the three, separate locations, the Institute, reached the number: the total of: 100 teachers, but none has attended by nobody, except, me. Luckily, spontaneously, a small number, of: teachers the next day, wrote the same document, and: it has submitted for signature: in the hall of the teachers, However, 20% (ie, all the employees, of employees, of the: Presidency) not: they have yet to sign! in This document has been asked for the suspension of all activities in the afternoon, or additional.
-
4.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but, my proposal, not: it was that: of: stop all activity, "additional", but: was that: of: make only a document of: solidarity: for: to hear our voices, together, to: that of: the whole category, the operators of the: school. This maneuver is: really serious: 1). why: if the Ministry of the: Education, he has wanted to find, only, the available teachers to: make substitutions?, would be sufficient to raise: the time professorship, by 18, to: 19 hours (and not: rape : the whole category, of the teachers, to raise up the time Chair: to: 24 hours, as is: the design of: law). while, 2). if they wanted to find: the money: each national management?, was enough to freeze: abolish: activities (POF) and: the "instrumental functions" (which is: to make possible: less: why: in some cases, these activities lead students to: not: do their duties to home).
-
5.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but: this is: the pathology hypocritical of scholasticism: not: you can never speak simply, in the Ministry of the: Education, why: the pimps of the: balloons of the "professoroni" of the universities, their have divided up: through: their chatter, a slice of their power. But: they often are the plague: of the ideological: of the Italian school! but this maneuver is: really serious, why is: a coup against all priorities, and the principles of union,trade, constitutional and: Democrats: ie, a sponge, which erases 50 years of democratic life of our Nation, is why: with the loss of: fact, of the: freedom of teaching, through both the "cultural areas", such as through the dominance of the: School Administrator, we are opening our Italian company to: become a Regime of State police, as unfortunately, have already become the United States of America .
-
profound oneness or devotion of religious love, or to a concept of love that encompasses all of those feelings. This diversity of uses and meanings, combined with the complexity of the feelings involved, makes love unusually difficult to consistently define, compared to other emotional states
-
Love is an emotion of a strong affection and personal attachment. Love is also said to be a virtue representing all of human kindness, compassion, and affection —"the unselfish loyal and benevolent concern for the good of another"Love may describe compassionate and affectionate actions towards other humans, one's self or animals. In English, love refers to a variety of different feelings, states, and attitudes, ranging from pleasure ("I loved that meal") to interpersonal attraction ("I love my partner"). "Love" may refer specifically to the passionate desire and intimacy of romantic love, to the sexual love of eros, to the emotional closeness of familial love, to the platonic love that defines friendship, or to the .
-
[Mine dear Vicar: Episcopal] back: some reflections essential about: our: Meeting place: in the Curia, in the: presence: of the Director, of our: the Office: School, to: about, purpose, of: my: Affirmation, to deal with all classes, the : lessons learned: from: 332 Messianic Prophecies: of, Ancient: Old Testament: he: said, "where this: is: written in the book of religion? NO!". 1). in fact, 95% of my students, not: buy: the book of Religion, 2). Furthermore, the biblical contents are: epistemological, to: all the teaching: of: the Catholic religion. In a context of Institute: Professional (environment, very deprived: ie very poor socially), where not: only: (A) is: forbidden: to reject: at end of the year, but, where: (B) is: also prohibited: suspend any pupil to: against any of its: attitude bulling, that sees clearly, the teacher also, as of one: subject, also him victim of bulling
-
[Mine dear Vicar: Episcopal] docente, that is: perceived by bullies, although, a few, such as a: condition: are, in position of fragility, vulnerability, not: only: from the point: of view of the students, but also, as the only one responsible for situations which should: be incomplete, ((or, in the last: resort,: guilty: is: always the teacher, from the point: of view of the "Manager Scholastic", because is: always the teacher, who, not: is: appropriate, adeguate, to: keep the disciplic, even if we are: in front to: cases of bullying: impunibile: and: that: Bullying: is: right, now, the: same, also against the teacher)), but the system: school: Italian, it seems: not: they can, more free, from: a: condition of informal, and formal:of hypocrisy. 3). Since, in the toggling, conclusion about the: my: explanation, about, the Precious our Judaism: "Our Holy Roots", that, I have playing, my "Shofar" in the classroom: and: that: this particular: it is intentionally distorted,
-
[Mine dear Vicar: Episcopal] has brought: me: in the Presidency: to: justify my: behavior: in front of the Executive Scoastico, and: although I said I had specified: at my, Director Scholastic, which not: it was: the "Horn" as he stated him, but: was the "Shoafar", with all the explanations of the case, the: same: accusation of "horn" is: back: on lips: of the Director of the: "Office: School, of Curia", to: distance: many days, to try again: the fact: that the Headmaster: has: interest to: show me, in: perspective: most negative possible, as to: wanting to harm: against my: person, in order, to render ineffective, unsuccessful, aseptic , unproductive, my teaching, to exploit her: the role of power, in the production: its ideological goals: against me. Obviously, this is: also demonstrate how the areas of freedom of education, freedom constitutionally enshrined, is: a, another law of democracy, which is disintegrates!
-
The Word of God says: 1. "In him we live and move in him we have our being" 2. "Your own breath declares that Jesus is alive!" Christ being at the right hand of the Father has full authority, and they exercise this authority is transferred to us that we are at your service, this is why our political victory, over the world is overwhelming.Christ in heavenly places, is the King of Kings, and Lord of Lords. When he says from the cross "it is finished", he effectively transferred all its virtues, all his merits, and all its authority, and its power, in us. IF WE HAVE FAITH THAT, THEN THOSE WHO CAN STOP us, Or, RESIZE us? IF WE HAVE FAITH, THEN WE NEED TO REIGN! THIS IS THE REASON WHY THE INTERNATIONAL MONETARY FUND INVESTING IN THE IMMENSE, INCOME OF LATENT: SIGNORAGGIO BANKing: against us, TO STOP AND devitalize: CHRISTIANITY, IN SHORT, THE SAME TREATMENT: WHAT IS, against TO A VIRUS: for TRANSFORMING it, IN VACCINE.
-
Hebrews 1.1 to 3 "God has spoken once, in a variety of ways ... through the prophets and in these last days has spoken to us through his Son, whom he appointed heir of all things, and through whom he created the universe, he is: the splendor of his glory and the express image of His essence, and upholding: all things by his powerful word. This is a glorious truth: 1. "Christ is the mark: the essence of God" 2. "Christ is the reason: the creation of the universe" 3. "Without Christ, there would be death on everything" 4. "Supports all things by the word of His power, that your heart beats for Christ says, etc ... "
-
[Ancient Testament Christology] 1: - HABAKKUK: - PROPHET WHICH REFERS TO THE WORK OF GOD; 2: - Obadiah - THE POWER TO SAVE; 3: - Haggai: - HAS ALL THE GOLD AND SILVER IN THE WORLD; 4: - AMOS: - OUR BROTHER WHO SUPPORTS; 5: - APOCALYPSE: - KING of Kings, and Lord of Lords; 6: - ACTS - BAPTISM AND NEW LIFE IN THE SPIRIT; 7: - Baruch - RECONCILIATION OF REBELS; 8: - COLOSSIANS: - FULLNESS OF HEAD AND BODY; 9: - CORINTHIANS: - THE GIFTS OF THE SPIRIT; 10: - CHRONICLES - our King; 11: - SONG - OUR LOVE GROOM; 12: - DANIEL - THE FOURTH MAN IN FURNACE;13: - Deuteronomy - PROPHET MOSES IN; 14: - JEWS - ETERNAL BLOOD OF THE COVENANT; 15: - EPHESIANS-CHRIST from RICHES IMPOSSIBLE; 16: - Exodus - EASTER LAMB; 17: - EZRA - SCRIBE OUR FAITHFUL; 18: - ESTER - OUR Mordecai; 19: - Ezekiel - MEN FROM THE FOUR FACES;
-
[Ancient Testament Christology] 20: - PHILIPPIANS - fulfills ALL OUR NEEDS; 21: - PHILEMON - OUR BEST FRIEND; 22: - Galatians - MULTIPLY OUR SEMI; 23: - JOB - DAY OF SPRING; 24: - JAMES - OUR WISDOM; 25: - JUDAS - COMES WITH myriads; 26: - JUDGES - FROM THE LAW; 27: - JUDITH - WINNING FAITH OF THE POOR; 28: - JEREMIAH - BRIDGE OF JUSTICE; 29: - JONAH - OUR COMPASSION; 30: - GIOELE - PREPARING THE DAY OF THE LORD; 31: - GENESIS - IS THE SEED OF WOMAN; 32: - JOSHUA - CAPTAIN AND CONDOTTIERO; 33: - JOHN - LOVE ETERNAL; 34: - ISAIAH - PRINCE OF PEACE; 35: - Lamentations - MAN IN TEARS; 36: - LUCA - SON OF MAN; 37: - Lev - HIGH PRIEST; 38: - Maccabees - VICTORY THAT COMES FROM THE SKY; 39: - MARCO - FA WONDERS;
-
[Ancient Testament Christology] 40: - Micah - MESSENGER FROM BEAUTIFUL FEET; 41: - Malachi - GOD OF JUSTICE AND HEALING; 42: - MATTEO - IS THE MESSIAH AND HEALS ALL; 43: - NAUM - THE AVENGER is the elect of God; 44 - Nehemiah - rebuild OUR WALLS; 45: - NUMBERS - PILLAR OF FIRE AND CLOUD: OUR PROTECTOR; 46: - OSEA - HUSBAND FAITHFUL; 47: - Proverbs - OUR TEST; 48: - PIETRO - SHEPHERD KING OF GLORY; 49: - Ecclesiastes or ECCLES - OUR TEST; 50: - RE - OUR reign; 51: - ROMAN - ALL IS MANUFACTURED IN GOOD in ELECTED; 52: - RUT - OUR REDEEMER RELATIVE; 53: - PSALM - OUR LORD AND SHEPHERD; 54: - SAMUEL OUR reigning king; 55: - Zephaniah - THE SAVIOR; 56: - TOBIA - OUR MEDICINE; 57: - TIMOTHY - OUR MEDIATOR; 58: - THESSALONIANS - RE TRIUMPHANT; 59: - TITO-HUSBAND FAITHFUL; 60: - Zaccaria - OPEN SOURCE IN THE HOUSE OF DAVID TO WASH ALL SIN AND IMPURITIES; TO ALL MANKIND IN THE THIRD TEMPLE OF JERUSALEM ON THE MOUNT OF OLIVES.
-
communication: registered: with protocol: to my Headmaster, The writer, Prof. ****, Professor of Religion, notify the S.V. Ill.ma, that: 1). ANNOTATION ON THE REGISTER CLASS: **** in the 2nd, the pupil ***** (at 10.45) in the presence of the whole class, said, to have been: the exemption of the teaching of the Catholic religion, but , the writer: in the office of the registrations: teaching, has noted: the absolute regularity of the: enrollment: of: this student, as: student regular, in the: Teaching the Catholic Religion! The same student to date: is in mode arbitrary: absent from lessons: Teaching, of the Catholic Religion:.
-
communication: registered: with protocol: to my Headmaster, 2). ABSENCE IN OUR INSTITUTE, OF CROSS. Than that: it is certain, however: it is, that the obligation on the presence of the crucifix in classrooms "can not be considered: indoctrination by the state." According to the Court, the crucifix "is an essentially passive symbol" :: and its influence on pupils: not: it can be compared to teaching teachers confessional. Why, is, secular values: foundation , of our State not: confessional! Compliance, with Prof.**** Bari 05/11/2012
-
[Bishop Vicar], and peace: joy in all our tribulations for: Gospel for: partaking also: us of the sufferings of the Christ, and: for: to take part also: us to His Glory! As a teacher of: Lower Middle School, I know: the criminal liability, which could have been run: my pupils, in case, they would have made of the occupation: school structure! but: for I will not: would permit this possibility to my children, I certainly do not: it would permit even to them! but: took note of the: their determination to make employment, which, they declared, be inevitable, because it was a joint decision, and: already approved in their committee, I naively left, pull deception (perhaps in a , or at most, two classes) of: Prudential give some advice, how to prevent, vandalism, and prevent that strangers could enter into the school structure. but: this may have been enough to recognize that climate of: bullying, for: build a new slander against of: me.
-
[Bishop Vicar], Why is the Vice President, is: Coming (Thursday, November 8, 2012) in a 5 °, saying words of the: type: "I not: I'm afraid of: speak!", "Someone, you want to send to the slaughter!" when she is: out of the classroom, I asked my students, "who have meant?", but: I my students were dumbfounded, not, I understand any context, of the: he said. However, the previous day (Wednesday, 7 November 2012) reiterated: the same charade in a 3rd class (always in my presence), therefore, this particular left me: restless, in fact, I approached the teacher. Deputy Dean, and: I said, to her, why do you not: go talk directly, with: the person concerned?, but: she replied to me in these terms: "I am not: I speak: with: no ", that's why, I tried, clarifications from colleagues, and some have made it clear that this is one of impropriety:
-
[Bishop Vicar], This defamatory, conducive to create: the suspect, the teaching staff. but: others have come to believe in this possibility, saying, "we know, the Prof.Vice Dean, it must be true .." as if to say: we can kill through slander, of the trust: net) ( Yet, we know enough, because, with: sun 19 classes? We not: we are many!) and: this story then, of the: grotesque, because in sensational hypothesis, that: I had wanted to be an agitator of the young, of course, I approached the largest classes. but: for: Fortunately, the same teacher: Deputy Dean, with: great determination is: able to foil the occupation of the: our Institute, the part of our boys! but, maybe I am wrong: for: all this: and: the Vice President, not: he was referring to me at all! Regards